وزیر بهداشت از اعزام ۸ متخصص چشم پزشک و کادر پرستاری برای درمان مجروحان حادثه تروریستی لبنان خبر داد و گفت: مراحل درمان مجروحان لبنانی که به کشور وارد شده اند در چند بیمارستان تهران انجام خواهد شد.

چشم پزشکان ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت با اشاره به حادثه تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان عنوان کرد: حادثه تروریستی لبنان و مجروح شدن ۳ هزار نفر از مردم بسیار تاسفبار و ناراحت‌کننده است و ما این حادثه تروریستی را محکوم می کنیم.

او با اشاره به تماس تلفنی خود در ساعات اولیه این حادثه تروریستی با همتای لبنانی خود، تاکید کرد: پیرو این تماس مقرر شد تا یک تیم امدادی به ویژه متخصصین چشم پزشکی به لبنان اعزام شود که صبح امروز ۸ متخصص چشم پزشکی و یک تیم پرستاری به صورت داوطلبانه برای درمان مجروحان پر تعداد حادثه تروریستی به لبنان اعزام شدند.

ظفرقندی از اعزام تعدادی از مجروحان لبنانی و ورود آنها به کشورمان برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: مراحل درمان مجروحان لبنانی در چند بیمارستان تهران انجام خواهد شد.

به گزارش وبدا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شدت آسیب‌ها به مردم لبنان و مجروحان کاهش یابد و درمان مناسبی برای مجروحان ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید

چرا آسیب پیجر به بدن خطرناک است؟

اعزام تیم‌ امداد و درمان از ایران به لبنان

کد خبر 882812
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha