شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه از راه‌اندازی سامانه «همیار اتوبوس» خبر داد. تهرانی‌ها از این پس می‌توانند درباره وضعیت حمل‌ و نقل و ایستگاه‌های اتوبوس با این سامانه نظرسنجی کنند.

اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی تهران، این شرکت با هدف بهبود ارائه خدمات در حوزه حمل‌ و نقل نسبت به راه‌اندازی سامانه «همیار اتوبوس» اقدام کرده است.

مسافران با شماره‌گیری #۲۲*۱۳۷* و انتخاب گزینه همیار اتوبوس می‌توانند در نظرسنجی وضعیت «حمل‌ و نقل» و «ایستگاه‌ها» شرکت‌کنند و به شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه کمک کنند.

مسافران با انتخاب گزینه «ایستگاه» می‌توانند با انتخاب اعداد یک تا ۵ نظرات خود را درباره وضعیت «روشنایی»، «نظافت ایستگاه» و «تابلوی راهنمای مسافران» اعلام‌کنند.

همچنین مسافران با انتخاب گزینه «اتوبوس» می‌توانند از میان اعداد یک تا ۵ در ارتباط با مولفه‌های «برخورد اتوبوسران با مسافر»، «نظافت داخلی اتوبوس» و «نظافت بدنه اتوبوس» را اعلام کنند. علاوه بر این مولفه‌ها، مسافران می‌توانند شرکت اتوبوسرانی را درباره «دریافت وجه نقد توسط راننده» مطلع کنند.

شهروندان با توجه به برچسب‌های نصب شده در داخل اتوبوس می‌توانند از کد هر دستگاه اتوبوس مطلع شوند.

کد خبر 883255
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 09371729199 IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    0 0
    تعداد زیادی دانشجوی محروم جنوب شهرو حومه تهران از خط استاد معین تا شهرک والفجر واقع در امیر آباد شمالی استفاده می نمایند و ازمسئولین ناوگان حمل و نقل شهری تقاظا دارند این خط را نوسازی نمایید . مگر غیر این است که انقلاب برای محرومین است چرا بایدهزینه کرایه سرسام آور خیابانهای شلوغ تهران را دانشجویان محروم جنوب و حومه تهران بپردازند.. با تشکرانجمن صنفی دانشجویان دانشگاه تهران