همستر کامبت طبق قول و قرار قبلی پنجم مهرماه امسال در صرافی‌های ارز دیجیتال فهرست شدد و متاسفانه  تکرار سناریو راکی‌رابیت و حتی داگز اتفاق افتاد و قیمت توکن همستر نزول کرد. 

بازی همستر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در بحبوحه فهرست شدن رسمی همستر کامبت در صرافی هایی مانند Binance و HashKey ، توکن HMSTR به شدت کاهش یافته است.

همستر کامبت طبق قول و قرار قبلی پنجم مهرماه امسال در صرافی‌های ارز دیجیتال فهرست شد و متاسفانه تکرار سناریو راکی‌رابیت و حتی داگز اتفاق افتاد و قیمت توکن همستر نزول کرد.

طبق داده های CoinGecko ، در میان این اخبار ، همستر در عرض یک ساعت به میزان ۱۰ درصد سقوط کرد ، بر اساس داده ها ، ارزش همستر در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است و از ۰.۰۱۲ دلار به ۰.۰۰۸۷ دلار رسیده است.

در حال حاضر قیمت هر هزار توکن همستر حدود ۱۲ دلار میشود. هر توکن همستر با حدود ۳۰ درصد سقوط طی ۲۴ ساعت گذشته، تقریبا ۰.۸ سنت ارزش دارد. بدین‌ترتیب، نفر اول همستر در ایران و جهان با ۱۹۲ هزار توکن همستر، حدود ۱۶۰۰ دلار برنده شده است.

تکرار سناریو راکی‌رابیت و داگز برای همستر کامبت به‌این ترتیب در همان روز اول برای همستر تکرار شد.

هرچند معمولا همزمان با عرضه توکن‌هایی در دسته همستر، راکی‌رابیت و داگز و … حجم فروش تریدرها افزایش پیدا می‌کند و همین عامل در روزهای اول عرضه به بازار، منجر به ریزش قیمت توکن‌ها می‌شود.

کد خبر 884907

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha