مجموع نظرات: ۰
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

بوستان جوانمردان از جمله محبوب‌ترین تفرجگاه‌های غرب تهران است که با فضای سبز وسیع محل مناسبی برای گذران اوقات فراغت و تفریح خانواده‌هاست. این بوستان به دلیل وجود ده‌ها تندیس از جوانمردان و مشاهیر ایرانی به این نام معروف شده است.

بوستان جوانمردان

همشهری: در غرب این بوستان مسیر پیاده‌روی به طول ۲۴ هزار متر جانمایی شده که با روشنایی مناسب، فضایی ایمن برای پیاده‌روی در ساعات‌ مختلف شبانه‌روز فراهم کرده است. شک نکنید که با وجود امکانات متنوع و زیبایی‌های بوستان جوانمردان پیاده‌روی لذت‌بخشی انتظارتان را می‌کشد. یکی از امکانات وجود کافه‌ها و رستوران‌های متنوع در کنار مسیر پیاده‌روی است که زحمت همراه بردن بار اضافی را کم می‌کند. حتما دوربین عکاسی یا گوشی هوشمند همراه داشته باشید چون در طول مسیرهای پیاده‌روی حتما علاقه‌مند می‌شوید با تندیس‌های انتزاعی و مناظر زیبای حاشیه رودخانه کن که از وسط بوستان جوانمردان می‌گذرد، عکس بگیرید. همچنین اگر کودک به همراه دارید یا از پیاده‌روی خسته شدید می‌توانید یک درشکه کرایه کنید و لذت درشکه‌سواری در پایتخت را تجربه کنید.

درشکه سواری در بوستان پایتخت

نشانی: بزرگراه شهید حکیم غرب، ضلع شرقی میدان المپیک

چطور برویم: ورودی غربی در میدان المپیک است، در مسیر شرق به غرق بزرگراه حکیم برانید، سپس وارد بلوار دهکده المپیک شوید و در میدان المپیک به سمت شرق برانید.

ساعت فعالیت: شبانه‌روزی

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: المپیک

مناسب برای: بزرگسالان، کودکان، خانواده

کد خبر 884921
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روز هفتم

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha