جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسدود شدن ۲۲سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی از سوی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۳۰ خبر داد.

بلیت هواپیما - گردشگری خارجی - سفر هوایی - بلیط هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسدود شدن ۲۲سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی از سوی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه۳۰ خبر داد.

افزایش صادرات محصولات گلخانه‌ای

مدیرکل دفتر گلخانه‌ها، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در ۴ماهه نخست امسال نزدیک به ۲۴۰هزار تن محصولات گلخانه‌ای به ارزش ۱۵۰میلیون دلار از کشور صادر شده است.

قیمت ۱۸هزار تومانی شیر ابلاغ شد

غلامرضا نوری، وزیر جهاد کشاورزی گفت: باتوجه به ابلاغیه‌ای که طی ۲روز گذشته معاون اول رئیس‌جمهور صادر کردند، قیمت شیر خام با ۲۰درصد افزایش نسبت به سال گذشته مورد تصویب قرار گرفت و ابلاغ شد و قیمت هرکیلوگرم شیر خام ۱۸هزار تومان در دامداری‌ها خواهد بود.

تامین یک میلیارد دلار اعتبار برای طرح شبکه‌های فرعی آبیاری

صفدر نیازی شهرکی، معاون آب و خاک وزارت جهادکشاورزی گفت: یک میلیارد دلار اعتبار از سوی صندوق توسعه ملی برای تکمیل طرح شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال‌غرب کشور تامین شده است.

بیشتر بخوانید

ماجرای عکسی که از دپوی خودرو در پارکینگ خودروسازان منتشر شده است | خودروسازان برای افزایش قیمت، احتکار کردند؟

خبر مهم برای بازنشستگان ؛ ورود مجلس به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | وضعیت بازنشستگان کارگری چگونه است؟

برنامه‌ریزی افزایش تجارت ایران و ازبکستان تا یک‌میلیارد دلار

عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد با معاون نخست‌وزیر و وزیر اقتصاد کشور ازبکستان دیدار کرد و افزایش تجارت تا یک میلیارد دلار محور گفت‌وگوی وزرای ۲کشور بود.

اولین محموله خودروهای‌ سواری در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند ترخیص شد

اولین محموله خودروهای سواری در بستر سامانه جدید گمرک هوشمند، امشب از گمرک غرب تهران ترخیص شد. این محموله شامل ۹۷دستگاه خودروی سواری با نشان تجاری سوزوکی بود که پس از اظهار در سامانه جدید گمرک هوشمند، تشریفات گمرکی مربوطه آن انجام شد.

روند بازرسی بر اقلام تنظیم بازار تشدید می‌شود

مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: چنانچه شرکت‌های بسته‌بندی ضوابط توزیع را رعایت نکنند، بازرسان از توزیع محموله گوشت تنظیم بازار جلوگیری می‌کنند.

تدوین طرح جامع بنادر بازرگانی کشور آغاز شد

جلیل اسلامی، معاون امور بندری سازمان بنادر گفت: در راستای برنامه هفتم، تدوین و طراحی پروژه ۱۰سال آینده سازمان بنادر و دریانوردی موسوم به طرح جامع سازمان بنادر و دریانوردی از مهر امسال آغاز شده است.

پیشرفت فیزیکی ۹۱درصدی راه‌آهن میانه - اردبیل

خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از پیشرفت فیزیکی ۹۱درصدی راه‌آهن میانه - اردبیل خبر داد و این خط ریلی را شاهکار مهندسی ایرانی دانست.

الزام توسعه دریامحور با توجه به تأکیدات ویژه‌ مقام معظم رهبری

فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی خطاب به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه دریامحور باید با تمام توان تلاش کنیم.

کد خبر 885018
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha