فرمانده گروه مقاومت «سرایا عاشوراء» دقایقی بعد از حمله ناکام رژیم صهیونیستی به دبیرکل حزب الله لبنان در منطقه ضاحیه در جنوب بیروت در نامه سرگشاده خطاب به «سید حسن نصرالله» از او خواست که ضربت حیدری خود را بر سر رژیم صهیونیستی فرود بیاورد.

سرایا عاشوراء

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا «ابواحمد الجابری» در این نامه سرگشاده که شامگاه جمعه در اختیار دفتر ایرنا در بغداد قرارگرفت، گفت: «ما همه به شجاعت رزمندگانت ایمان داریم و در انتظار ضربت شما بر سر دشمن ستمگرتان هستیم همان ضربتی که مانند ضربت امام تان (امیرمومنان علی (ع)) معادل ثقلین است».

وی خطاب به سید نصرالله گفته است: «در این مسیری که برگزیده اید حرکت کنید و همه ما پروژه هایی برای ایثار و جانفشانی هستیم و با جان و مال و هر آنچه داریم با شماییم».

الجابری در بخش دیگر این نامه افزوده است که «شما به اذن الهی پیروز و دشمنانتان به قوت الهی سرشکسته اند، شما پیش افتاده اید در حالی که همه اسلام را به نمایش گذاشته اید و دشمن هم به رویارویی آمده در حالی که همه کفر را نمایندگی می کند».

وی با اشاره به اینکه در این لحظات امام زمان (عج) ناظر ما است تا یقین و ایمان و پایداری و جانفشانی ما را ببیند افزود که خداوند بر ما لطف کرده است که در جبهه حق ایستاده ایم.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد، هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب الله بوده است.

در نتیجه این حمله تاکنون ۲ تن شهید و ۷۶ تن دیگر زخمی شدند.

خبرنگار المیادین تاکید کرد هواپیماهای رژیم صهیونیستی، محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه جنوبی شهر بیروت را به شدت بمباران کردند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد براساس گزارش‌ها، بیروت به شدت بمباران شده است و شنیده‌ها حاکی از ترور یک شخصیت مهم است.

خبرگزاری فلسطینی سما نیوز نیز در این باره گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر، ۱۰ بار ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره ادعا کرد که این رژیم مقر مرکزی حزب الله در زیر ساختمان‌های مسکونی در قلب ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کرده است.

کد خبر 885058

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • US ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    7 6
    مرگ بر اسرائیل تروریست و حامیانش به این غده سرطانی رحم نکید
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    5 5
    اسراییل تا حالا هر غلطی خواسته کرده. ولی جوابی در خور نگرفته حداقل به یمنی‌ها اجازه بدید اقدام کند. چرا حداقل نیروگاه برق را نمیزنید.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۶
    2 5
    اسرائیل غاصب با این حملات و حملات هکری می خواهد از نظر روانی مقاومت را دچار تزلزل کند اما ترس از اسرائیل ترس کاذب است و این اشغالگر به پایان خود نزدیک می شود.مقاومت باید پروتکل های امنیتی، مکان ها و هرگونه وسیله ارتباطی خود را به روز و نو کند.صهیونیست ها تاوان سختی را برای قتل عام بیش از 41 هزار فلسطینی در غزه پرداخت خواهد کرد ان شاء الله.