سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو را همزمان با رسیدن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی با موشک بالستیک فلسطین ۲ هدف قرار داده است.

یحیی سریع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای از حمله به فرودگاه بن گوریون تل‌آویو خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: با موشک بالستیک فلسطین ۲ فرودگاه یافا که اسرائیلی‌ها آن را «بن گوریون» می‌خوانند، هنگام رسیدن بنیامین نتانیاهوی جنایتکار هدف قرار دادیم.

سریع ادامه داد: ما به واکنش به جنایت‌های دشمن ادامه می‌دهیم و در افزایش سطح تنش در راستای پاسخ به نیازمندی‌های هر مرحله و مشارکت در دفاع از غزه و لبنان تردید نخواهیم کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: عملیات ما تنها پس از توقف تجاوز به غزه و لبنان متوقف خواهد شد.

کد خبر 885502
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    10 2
    انشالله همیشه در صحت و سلامت و آرزوی قلبی برای موفقیت و پیروزی احسنت واقعا به شما
  • مهدی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    9 2
    درود بر رزمندگان اسلام
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    9 4
    زدن فرودگاه نتیجه ای داشته یا نداشته آقا یحیی سریع همینکه زدی مردانگی کردی خیلی از کشورهای اسلامی مانند کبک سر در زیر برف کرده و این همه جنایت را میبیند دم نمی‌زنند آقا یحیی مردانگی را تمام کن و جایی را بزن که کار تمام بشه و این گرگ خون‌آشام را یکبار برای همیشه از بین ببر
  • علی نیازی پور IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    9 3
    هیچ گاه نباید قدرت خدا را فراموش کرد و نا امید شد، مطمئنا به یاری خداوند جبهه مقاومت پیروز است چون تکیه بر قدرت خداوند دارد و اسرائیل نابود است چون وعده خداوند است ذهق الباطل ان باطل کان ذهوقا