فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای مطرح کردند که ترور شهید سیدحسن نصرالله با حمایت‌های همه‌جانبه دول غربی و تجهیز بی‌دریغ این باند تروریستی توسط سران کاخ سفید انجام شده است.

سید حسن نصرالله - مجلس

به گزارش همشهری‌آنلاین، متن بیانیه فراکسیون مقاومت مجلس در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و ترور شهید سیدحسن نصرالله به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله وانا الیه راجعون 
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی بار دیگر خوی تروریستی خود را در جنایت علیه آزادی‌خواهان جهان به نمایش گذاشت و با به شهادت رساندن عالم بزرگ، مجاهد نستوه و اسوه مقاومت، رهبر بی‌همتا و دبیرکل حزب الله قهرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله، صفحه دیگری بر تاریخ سرشار از سفاکی خود افزود.

وجدان‌های بیدار جهانی هرگز فراموش نخواهند کرد که ترور ناجوانمردانه پرچمدار پرافتخار جبهه مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه و جنایات شرم‌آوری که این روزها توسط ماشین کشتار رژیم خبیث صهیونیستی در فلسطین و لبنان رخ می‌دهد، با حمایت‌های همه‌جانبه دول غربی و تجهیز بی‌دریغ این باند تروریستی توسط سران کاخ سفید انجام می‌شود و آنان نمی‌توانند چهره خبیث و پنجه‌های خونین خود را در همدستی با صهیونیست‌های جنایتکار پنهان نمایند.

فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت و تعزیت به حضرت ولی عصر(ارواحنافداه)، نایب بر حقش حضرت آیت الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، فرماندهان سرافراز جبهه مقاومت، امت اسلامی، ملت سرافراز لبنان و خاندان محترم این شهید عالیقدر، اعلام می‌دارد در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین با تمام امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز خواهیم ایستاد و راه نصرالله و مکتب مقاومت را در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث صهیونیستی تا پای جانمان یاری خواهیم کرد.

و لینصرن الله من ینصره
فراکسیون مقاومت مجلس شورای اسلامی

کد خبر 885698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha