شهردار تهران در مراسم بزرگداشت سیدحسن نصرالله در مسجد جامع الغدیر، با بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار، راه و تفکر این دبیرکل شهید حزب الله را ادامه دار دانست.

زاکانی

همشهری آنلاین: علیرضا زاکانی گفت: دشمنان فکر می‌کنند با شهادت سید، کار تمام شده در حالی که کار خودشان تمام شده چون هر شهیدی که بر زمین می‌افتد هزاران نفر با تفکر شهید سر برمی آوردند.

شهردار تهران این شهادت را نصرت الهی دانست و افزود: این‌که شهید است که داشته‌هایش را در طبق اخلاص گذاشته و خدا به او نصرت داده است، این باب نصرت الهی است.

زاکانی افزود: حالا که این سید بزرگوار شهید شده، فکر می‌کنند کار تمام شده است. نه، این کار خودتان تمام شده است. همانطور که با شهادت شهید سلیمانی که به مراتب اثرگذارتر بود راه او ادامه پیدا کرد.

او در بخشی دیگر از سخنان خود با نقل خاطره ای از یادگار امام راحل، گفت: ازسید احمدآقا نقل می‌کنند که با حضرت امام به جایی می‌رفتند که صحبت از ابرقدرت‌ها شد؛ از ابرقدرت آمریکا و ابرقدرت شوروی. امام فرمودند: «نه، ایران هم ابرقدرت است.» امام کی این سخن را فرمودند؟ دهه شصت، زمانی که ما در اوج سختی بودیم. کم‌کم مسیر به جایی رفت که در زمان رحلت جانسوز امام رحمت‌الله علیه نفس‌های همه ما در سینه حبس شده بود و همه متحیر بودیم اما خدا مسیری را سر راه ما گذاشت که ادامه همان مسیر قبلی با یک قابلیت و قدرت بالاتر بود.

کد خبر 885837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha