دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
۰ نفر

به دنبال بروز چالش‌های اقتصادی در چین این کشور در تلاش است تا سلسه اصلاحاتی را در بخش مسکن انجام دهد این اصلاحات می‌تواند ریسک‌های مالی دولت چین را کمتر کند.

شهر هانگژو چین

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال بروز چالش های اقتصادی در چین این کشور در تلاش است تا سلسه اصلاحاتی را در بخش مسکن انجام دهد این اصلاحات می تواند ریسک های مالی دولت چین را کمتر کند.تازه ترین خبر ها از سراسر جهان نشان می دهد اصلاحات اخیر املاک و مستغلات چین، چشم‌انداز جدیدی برای بازار مسکن این کشور ایجاد خواهد کرد که بر تثبیت قیمت‌ها، تقویت شهرنشینی و پرداختن به ریسک‌های مالی تمرکز دارد.

پذیرش اعضای جدید در بریکس متوقف شد

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: در حال حاضر، همه کشورهای عضو فعلی بریکس، پذیرش اعضای جدید را غیرممکن می‌دانند؛ این در حالی است که بیش از ۲۰کشور مایل به عضویت در بریکس هستند.

روند نزولی سود فولکس‌واگن

سود شرکت فولکس‌واگن به‌ دلیل کاهش تقاضا برای محصولات این شرکت در حال کاهش است. در حال حاضر حاشیه سود این شرکت ۵.۶درصد است؛ درحالی‌که برآورد می‌شد، این میزان به ۷درصد برسد.

هند رکورددار مسدود کردن اینترنت در جهان

هند با ۷۷۱مورد مسدود کردن دسترسی به اینترنت در فاصله سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۳ و ۵۱ مورد در سال ‌جاری، بیش از هر کشور دیگری در جهان، اینترنت را بسته و محدود کرده است.

اولتیماتوم روسیه درباره تحقیقات انفجارهای نورداستریم

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد درصورت کوتاهی غرب در تحقیقات درباره انفجار خطوط لوله گازی نورداستریم، مسکو آماده است این پرونده را به دادگاه ببرد. این خط لوله گاز سپتامبر۲۰۲۲ با چند انفجار به ‌شدت آسیب دید.

نفوذ کره‌شمالی به سیستم‌های فناوری اطلاعات آمریکا

تحقیقات جدید نشان می‌دهد کارکنان کره‌شمالی، برای استخدام در شرکت‌های غربی و نفوذ در سیستم‌های آنها، خود را به‌جای ملیت‌های دیگر جا می‌زنند. آنها با این روش و سرقت اطلاعات، ۶.۸میلیون دلار درآمد به‌دست آورده‌اند.

تشکیل کمیته تجارت ترجیحی عمان و ایران

عبدالامیر ربیهاوی، مدیرکل دفتر غرب آسیا سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به اهمیت امضای موافقتنامه‌های ترجیحی در رونق تجارت خارجی از تشکیل کمیته تجارت ترجیحی ایران و عمان خبر داد.

ضرر فروشندگان اماراتی از احتکار آیفون۱۶

عرضه نسل جدید آیفون، موجی از هیجان را در میان فروشندگان در امارات برانگیخته بود و آنها امیدوار بودند با این عرضه، حسابی سود کنند، اما برخی فروشندگان با ضررهای مالی هنگفتی مواجه شدند، چرا که قیمت‌ها مطابق نظر آنها رشد نکرد.

کد خبر 885869
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد‌ جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha