کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به قضاوت داور کویتی گفت: عبدالله جمالی در این بازی شب راحتی را سپری کرد چرا که پرسپولیس و پاختاکور بازی کردند و به دنبال حاشیه و اتلاف وقت نبودند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا نوذر رودنیل به قضاوت داور کویتی دیدار با پاختاکور اشاره کرد و اظهار داشت: این بازی برای داور میدان قضاوتی آسان بود چراکه هر دو تیم به دنبال بازی و پیروزی بودند و به دلیل دوری کردن از حاشیه‌ها مشکلی در زمین دیده نشد که از چشم داور دور بماند.

وی ادامه داد: اخطارهایی که عبدالله جمالی در این بازی داد صحیح بود و تصمیم‌های او و تیم داوری، روند بازی را تغییر نداد. هر دو گلی که به ثمر رسید صحیح بود و تماشاگران نیز در این بازی با عملکرد خوب خود، جو سالمی را در این بازی به وجود آوردند. تنها نکته این بازی که قابل توجه است به دقیقه ۷۷ باز می‌گردد جایی که داور به درستی اعلام آفساید کرد و پنالتی بعد از آن برای پاختاکور به درستی دیده نشد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد: وقتی دو تیم تنها به بازی فکر کرده و روی آن تمرکز کنند کار داور آسان می‌شود، خوشبختانه تصمیمی که روند بازی را تغییر دهد مشاهده نشد و به نظرک تیم داوری این بازی عملکرد خوبی داشت.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری خانگی در لیگ نخبگان برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

کد خبر 886296

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س ح IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    0 0
    اقای درویش خوب بازی رو ۳ هیچ بردی امثال باسین چکاره تیم هستن صعیفترین بازی پرسپولیس عین استقلال ترسو بی برنامه و...