به دنبال افزایش حملات موشکی و راکتی حزب الله لبنان کابینه جنگ اسرائیل در پناهگاه تشکیل شد. این در حالی است که حملات ایران هم آغاز شده است.

کابینه جنگ اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رسانه‌های فلسطینی، این اقدام کابینه جنگی اشغالگران پس از آن صورت می‌گیرد که ساعاتی پیش صدای انفجار جدیدی از تل آویو به گوش رسید. همچنین چند موشک در ساحل شهر نتانیا در شمال تل آویو سقوط کرد. اما در هیچ کدام از این رویداد، آژیرهای خطر به صدا درنیامد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد به دنبال اصابت یک موشک شلیک شده از لبنان به تل آویو، آژیرهای خطر در تل آویو و سرتاسر سرزمین های اشغالی به صدا درآمد.

در همین راستا، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد دفاع علیه حملات احتمالی ۱۰۰ درصدی نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

براساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل این تجاوز اشغالگران؛ گسترش عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، بارها مواضع ارتش اشغالگر صهیونیستی را موشک باران کرد.

در حالی که رژیم صهیونیستی، لبنان را به حمله زمینی تهدید می‌کند تحلیلگران و کارشناسان این رژیم تاکید دارند که ترور شهید «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله، منجر به پایان تهدید موشکی حزب الله و حملات مقاومت اسلامی لبنان به عمق سرزمین های اشغالی نخواهد شد.

کارشناسان و تحلیلگران صهیونیست ضمن هشدار درباره حمله زمینی به لبنان، از تلفات و خسارات سنگینی خبر دادند که ارتش این رژیم در صورت این حمله متحمل خواهد شد.

تحلیلگران صهیونیست در عین حال اذعان کرده‌اند که این حمله تاثیری در توان آتش حزب الله و حملات آن به شمال نخواهد داشت. بلکه مقاومت لبنان، از این فرصت برای به تله انداختن رژیم صهیونیستی و شکار نظامیان و ماشین آلات جنگی آنها حداکثر استفاده را خواهد کرد.

کد خبر 886730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha