وزیر امور خارجه آلمان بدون اشاره به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی که منجر به تشدید تنش‌ها در منطقه شده است خواستار توقف فوری پاسخ موشکی ایران به اقدامات تجاوزکارانه این رژیم شد.

آنالنا بربوک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، آنالنا بربوک با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: اسرائیل در حال حاضر مورد حمله موشکی ایران قرار گرفته است. من این حمله را به شدیدترین وجه ممکن محکوم می کنم.

وی با بیان اینکه آلمان پیشتر درباره خطر تشدید تنش‌ها هشدار داده است افزود:‌ ایران باید فورا این حمله را متوقف کند. این اقدام، منطقه را بیشتر به لبه پرتگاه سوق می دهد.

ساعاتی پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

بر اساس این بیانیه، نیروی هوا فضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین های اشغالی مورد هدف قرارداد.

سپاه پاسداران همچنین اخطار داد که چنانچه رژیم صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر حقوق قانونی کشور و قوانین بین المللی است واکنش نظامی نشان دهد با حملات کوبنده و ویرانگر بعدی مواجه خواهد شد.

کد خبر 886772
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
    2 0
    به روی چشم شما فقط دستور بده ، شما چکاره اسرائیلی؟!