داماد امام موسی صدر گفت: اسرائیل کیان فرهنگی کشورهای اسلامی را از طریق جریان‌های مختلف در رسانه‌ها، کتب و فیلم‌ها هدف قرار داده‌ است.

داماد امام موسی صدر

همشهری آنلاین- مهدی فیروزان، داماد امام موسی صدر در سوگواره شهید سید حسن نصرالله که عصر امروز - چهارشنبه ۱۱ مهرماه- در خانه موزه شهید چمران برگزار شد؛ گفت: امام موسی صدر معتقدند که اسرائل یک رژیم غاصب نیست بلکه مجموعه کیانی است که با کیان امروز ما در فرهنگ، هویت، اقتصاد و اجتماع در تقابل است و با دشمنی روبه‌رو هستیم که تمام این موارد را هدف گرفته است.

وی افزود: اسرائیل کیان فرهنگی کشورهای اسلامی را از طریق جریان‌های مختلف در رسانه‌ها، کتب و فیلم‌ها هدف قرار داده‌ است.

فیروزان با بیان اینکه راه حل امام موسی صدر برابر این رژیم جامعه مقاوم در بخش رسانه، اقتصاد، فرهنگ و دیگر بخش‌هاست، یادآور شد: آنچه حزب‌الله و شیعه در این قرن شکل داده یک مجتمع مقاوم است و از جمله می‌توان به المنار اشاره کرد که منبع موثقی به ویژه در اسرائیل برای آگاهی از درگیری‌هاست. جمعی از شیعیان که کمک می‌کنند مقاومت فعالیت کند در دنیا کم نیستند و به همین دلیل امید به پیروزی نسبت به ۳۰ تا ۴۰ سال قبل که زمان آغاز مقاومت است، بالاست.

داماد امام موسی صدر همچنین تصریح کرد: شهید رجایی و شهید باهنر این انقلاب را ساختند و در جریان مقاومت نیز باید طلایه‌داران مسیر را می‌ساختند که پیروان از آن عبور کنند.

کد خبر 887121
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha