«هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل، پس از ارزیابی وضعیت در مرز با لبنان، گفت که تل آویو اجازه نخواهد داد که حزب الله دوباره در این مناطق مستقر شود.

هالیوی

به گزارش همشهری آنلاین، وبگاه عرب ۴۸ نوشت: «هالیوی با بیان اینکه ارتش اسرائیل در تمام طول تعطیلات (به مناسبت روز روش هشانا، سال نو یهودیان) به نبرد با قدرت در لبنان و سایر جبهه‌های جنگ ادامه می‌دهد، افزود که امروز با رهبران و نیروهای لشکر ۹۸ و لشکر ۳۶ که در لبنان برای یک هدف بسیار مهم می‌جنگند، آن هم ایجاد امنیت در شمال برای بازگشت ساکنان به خانه‌هایشان پس از گذشت یک سال است، دیداری داشته‌ام».

هالیوی گفت: بازگشت ساکنان به معنای تخریب زیرساخت‌هایی است که حزب الله در نزدیکی مرز ایجاد کرده است تا بتواند به شهرهای ما حمله کند و غیرنظامیان اسرائیلی را بکشد.

رئیس ستاد ارتش اسرائیل افزود: مصمم هستیم که این زیرساخت‌های حزب‌الله را نابود کنیم و اجازه نخواهیم داد حزب الله در آینده در این مکان‌ها مستقر شود.

وی تاکید کرد که خسارات شدید وارد شده به حزب الله در تمام نقاط بیروت، اعماق لبنان و جنوب لبنان ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تأکید کرد: «نیروهای ما در لبنان تروریست‌های بیشتری را از بین خواهند برد و هر گونه رویارویی با برتری به پایان می‌رسد چرا که اکنون نیروهای ما بیش از هر زمان دیگری آماده و آموزش دیده و سرشار از تجربه در نبرد هستند».

کد خبر 887431
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
    0 0
    آمار شهدای غزه به ۴۱ هزار و ۸۰۲ نفر افزایش یافت آمریکا، کشورهای اروپایی و هم سازمان های بین المللی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ غزه هستند.