سریال «پوکر» که بسیاری معتقدند از پروژه‌های مهم شبکه نمایش خانگی است به زودی پخش می‌شود.

شهاب حسینی

همشهری آنلاین:سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی وقتی مراحل پایانی فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد به خاطر مشکلاتی متوقف شد و حالا فیلمبرداری سکانس‌های باقی مانده با حضور شهاب حسینی و مابقی بازیگران از سر گرفته شده است.
به جز شهاب حسینی بازیگرانی چون امین حیایی، لاله مرزبان، بهاره کیان افشار، بهزاد خلج در این سریال بازی می‌کنند و البته قرار بود نیکی کریمی هم در این سریال حضور داشته باشد، گویا به جای نیکی کریمی مینا ساداتی به جمع بازیگران آمده است. حالا ساداتی نقش نیکی کریمی را که گویا چندین جلسه هم جلوی دوربین رفته را بازی می‌کند.
شهاب حسینی که حضور او در سریال هایی چون شهرزاد، پوست شیر، گناه فرشته، این آثار را به پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی تبدیل کرده، چهارمین حضور خود را در نمایش خانگی همراه با پوکر به کارگردانی رضا دادویی تجربه می‌ کند. این سریال اولین همکاری شهاب حسینی و امین حیایی است.
پلتفرم جدید قرار است به زودی با سریال «پوکر» فعالیت رسمی خود را آغاز کند. گفته می‌شود سریال «بامداد خمار» از تولیدات این پلتفرم است. برخی خبرنگاران با وجود تکذیب هنوز معتقدند که محمد امامی فرد اصلی این سکوی نمایش است.

کد خبر 887552
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha