«خوب است این جماعت به قدرت نرسیدند و گرنه معلوم نبود با مخالفان خودشان چه می‌کردند؟» این پاسخ یکی از کاربران به اظهارات مجری و کارشناس شبکه فارسی‌زبانی بود که آرزو داشتند اسرائیل روز جمعه مردم نمازگزار در مصلی را هدف قرار دهد.

فارسی‌زبانانی که به فکر نابودی ایران هستند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، روز جمعه یکی از تاریخی‌ترین نمازجمعه‌های جهان اسلام به امامت رهبر انقلاب با حضور کم نظیر مردم دز مصلی تهران برگزار شد. این نماز جمعه درحالی برگزار شده بود که پس از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، تهدیداتی در خصوص رهبر انقلاب و نمازگزاران انجام شده بود.

فارسی‌زبانانی که به فکر نابودی ایران هستند + ویدئو و تصاویر

اما در این میان عملکرد برخی شبکه‌های فارسی‌زبان بیش از همه قابل تامل بود. شبکه‌هایی مانند اینترنشنال در ساعات اولیه حمله ایران سعی در زیرسوال بردن، ناموفق نشان دادن و کمرنگ کردن اقدام قانونی ایران کردند.

فارسی‌زبانانی که به فکر نابودی ایران هستند + ویدئو و تصاویر

در این میان کارشناس یکی از این شبکه‌ها علنا گفت که باید مصلی تهران و جماعت نمازگزاری که آنجا هستند مورد هدف موشکی اسرائیل قرار بگیرند.

اگر تا دیروز عملکرد این شبکه‌ها به توجیه اقدامات ناجوانمردانه در کشتار کودکان و زنان بی‌گناه و نهایتاً گفت‌وگوی اختصاصی با نتانیاهوی خونخوار محدود می‌شد اما آن‌ها علنا خواستار کشتن صدها هزار نفر از زنان و کودکان و نمازگزاران هستند.

فارسی‌زبانانی که به فکر نابودی ایران هستند + ویدئو و تصاویر

جلوگیری از ورود تجهیزات مقابله با کرونا به ایران

البته نباید از این افراد که از ایرانی بودن تنها فارسی صحبت کردن را به یادگار دارند، انتظار ببشتر از این داشت.

در زمان شیوع وحشتناک کرونا و زمانی که دنیا به واکسن نیاز داشت؛ شبکه‌های فارسی زبانی مانند BBC ، صدای آمریکا، رادیو فردا و منوتو وظیفه جنگ روانی و القای ناکارامدی و ناتوانی ایران در کرونا را بر عهده داشتند. اینترنشنال هم حتی پارافراتر گذاشته بود و گرای محموله‌های درمانی در ایران را برای جلوگیری از ورود به ایران به غرب می‌داد.

التماس خبرنگار BBC برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران

دو سال پیش نیز، خبرنگار بی‌بی‌سی در بخشی از مصاحبه خود خطاب به «لیندا توماس» سفیر آمریکا در سازمان ملل گفته بود خیلی از مردم ایران نمی خواهند که دولت آمریکا رفتارهایش را عوض کند و خواهان تحریم و صدور قطعنامه علیه کشورشان هستند!

کارشناسان منوتو: احتکار کنید

در زمان اوج تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران نیز عوامل برنامه منوتو علاوه بر اینکه خواستار تحریم‌ها شدند، در روزهایی که کشور ما روزهای پرتلاطمی را چ تجربه می‌کرد و احتمال عدم وجود کالاهای اساسی در بازار وجود داشت، کارشناس شبکه من و تو از شهروندان ایرانی خواست کالاهایی که مورد تقاضاست را خریداری و نگهداری کننند و پس از افزایش قیمت به بهای بالاتری بفروشند.

کد خبر 887555
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    16 1
    دشمن دانا به از نادان دوست
    • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
      13 5
      دوست !!، این ...زاده را فقط باید سپرد دست گردانهای القسام . وطن فروش تر از اینها سراغ دارید
  • س IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    21 2
    سلام ایشالله ایران و تمام ایرانیان سلامت و سربلند باشند و و خدا دشمنان ایران را هدایت کند و شر آنها را از سر ایران کوتاه کند
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    1 0
    چی بگم والا
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    14 2
    فقط می توانم دهنم را پر کنم وتف بیاندازم به شرف نداشته این جماعتی که برای مشتی دلار حتی خود فروشی هم می کنندو از طرفی خیالمان راحت است که برای این احمق ها چه پولهایی که برای دشمنی با ایران خرج نمی کنند!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    3 0
    اگر در نوع مخالفت منطق وجود داشته باشد یا انتقاد بر نوع عملکرد باشد بر اساس دلیل و مدرک آن هم در داخل کشور خوب میشه گفت خوبه ؟ ولی اینهایی که خودشان و ناموسشان را فروختند و رفتند در آغوش اجنبی نشستند نمی توانند حرفی بزنند حتی افرادخارج نشین بر اساس شانتاژ انها حرفی می زنند ما هیچ هم وطنی نداریم که دشمن مردم خودش باشد جریان مخالفت با عملکرد متفاوت از دشمنی است ...
  • زهرا IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    15 1
    به رهبر عزیزمون ونیروهای دلیر و غیرتمند سپاه و ارتش می بالیم خدا قوت و دست مریزاد ای قهرمانان و پهلوانان وطن خداوند حافظ شما باشد
  • صادق IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    8 1
    این ها چقدر احمقند .