نخست‌وزیر آرژانتین «لغت به لغت» از دیالوگ‌های این سریال آمریکایی کپی‌برداری کرده است. روزنامه چپگرای پاجینا آرژانتین جمعه در گزارشی به این مسئله اشاره کرد و پس از آن بخشی از سریال وست وینگ به همراه فیلم سخنرانی میلی در سازمان ملل در فضای مجازی منتشر شد.

رئیس جمهور آرژانتین

به گزارش همشهری آنلاین، خاویر میلی، رئیس‌جمهور پوپولیست آرژانتین به کپی‌برداری از سریال سیاسی «وست وینگ» در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد متهم شده است. روزنامه گاردین به نقل از منابع آرژانتینی اعلام کرد که نخست‌وزیر آرژانتین «لغت به لغت» از دیالوگ‌های این سریال آمریکایی کپی‌برداری کرده است. روزنامه چپگرای پاجینا آرژانتین جمعه در گزارشی به این مسئله اشاره کرد و پس از آن بخشی از سریال وست وینگ به همراه فیلم سخنرانی میلی در سازمان ملل در فضای مجازی منتشر شد.

در قسمت 15 فصل 4 این سریال که 21 سال پیش منتشر شد، مارتین شین، ‌ بازیگر مطرح آمریکایی دیالوگ‌هایی درباره آزادی بیان و برخورد با استبداد بیان می‌کند که بخش‌هایی از آن در سخنان خاویر میلی استفاده شد. رئیس‌جمهور مسیحی آرژانتین که به دلیل شباهت‌های رفتاری‌اش با رئیس‌جمهور سابق آمریکا به «ترامپ آرژانتین» مشهور شده است، پیش از این به خاطر در آغوش گرفتن و گریه در کنار دیوار ندبه (از عبادتگاه‌های یهودی) حین سفر به اراضی اشغالی نامش بر زبان‌ها افتاد.

کد خبر 887843
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha