مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
۰ نفر

تنبیه دانش آموزان، هر چند خیلی مقبول و مورد پسند نیست اما در سراسر دنیا ادامه دارد و در یک مورد نادر، باعث شده تا زندگی یک دانش آموز جوان، برای همیشه تغییر کند.

تنبیه

به گزارش همشهری آنلاین، ماجرا این است که یک پسر نوجوان که در مدرسه شیطنت کرده بود، چنان توسط معلم بداخلاق و بی فکرش تنبیه شده که گفته می شود تا آخر عمر دیگر توانایی راه رفتن نخواهد داشت. این دانش آموز ۱۳ ساله، توسط معلمش مجبور شده که ۱۰۰۰ بار "بشین و پاشو" برود. همین باعث شده تا یک پدیده نادر در ماهیچه های او ایجاد شود و به همین خاطر، احتمالا تا آخر عمر دیگر نمی تواند روی پاهایش راه برود.

ماجرای دردناک این است که این دانش آموز چینی، نه در کلاس مدرسه، که در یک اردوی هفت روزه به این شدت تنبیه شده و بافت ماهیچه هایش به همین خاطر از هم پاشیده است. همه این تنبیه هم به خاطر این بوده که دانش آموز با بغل دستی هایش صحبت می کرده و معلم به همین خاطر عصبانی شده و تنبیه ۱۰۰۰ بشین و پاشو را برایش تعیین کرده بود.

این بچه بخت برگشته تا ۲۰۰ تا بشین پاشو رفته بود که دیگر غش می کند اما معلم به جای اینکه او را کمک کند با لگد هم به جانش می افتد و طفل بی نوا مجبور می شود سینه خیز تا صندلی اش برود. در حال حاضر، این اردوی تحصیلی به کل تعطیل شده و پرونده ای حقوقی هم علیه معلم و مدیران اردوگاه در جریان است.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 887888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha