همشهری آنلاین: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی، فرهنگی دانشگاه‌ها و درگذشت سید عبدالعزیز جکیم مهمترین عنوان مطبوعات ایران در روز پنجشنبه 5 شهریور را به خود اختصاص دادند.

اطلاعات با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تیتر زد: دانشجویان، افسران جوان ایران در جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.[دیدار دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌ها با رهبر معظم انقلاب]

کیهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان و نخبگان علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها تیتر زد: حوادث پس از انتخابات از پیش طراحی شده بود.

ایران نیز به دیدار هزاران نفر از نخبگان علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و با اشاره به بیانات ایشان تیتر زد: تحرکات برخی اشخاص دشمنان را امیدوار کرد.

سیاست روز با اختصاص تصویر اول خود به رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تیتر زد: نجف در سوگ عبدالعزیز حکیم.[سید عبدالعزیز حکیم درگذشت]

جام جم عکس اول خود را به دیدار هزاران نفر از دانشجویان و نخبگان علمی وفرهنگی کشور با مقام معظم رهبری اختصاص داد و به نقل از ایشان تیتر زد: دستگاه قضایی بر اساس دلایل محکم قضاوت کند.

خرسان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تیتر زد: همه مطمئن باشند که در مقابل جرم و جنایت هیچ گونه اغماضی نخواهد شد، اما دستگاه قضا باید بر اساس دلایل محکم قضاوت کند.

رسالت تصویر اول خود را به یکی از دیدارهای رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با رهبر معظم انقلاب اختصاص داد و تیتر زد: سید عبدالعزیز حکیم دعوت حق را لبیک گفت.

قدس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دانشجویان و نخبگان دانشگاهی تیتر زد: همه مطمئن باشند در مقابل جرم و جنایت هیچگونه اغماضی نخواهد شد.

عصر اقتصاد با اشاره به اظهارات رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تیتر زد: زنان در دولت دهم فرماندار و استاندار می‌شوند.

صبح اقتصاد تیتر زد: دستور جدید رئیس جمهوری برای ساماندهی بخش مسکن.

تهران امروز تیتر زد: ماموریت ویژه برای مشایی.

آفتاب یزد تیتر زد: واکنش دفتر خاتمی به دادگاه روز سه شنبه.

ایران ورزشی با اشاره به دستور فدراسیون فوتبال به قطبی تیتر زد: دیگر با باشگاه‌های اروپایی مذاکره نکن.

کد خبر 88830

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز