نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز دوشنبه بار دیگر بر تعهد خود به امنیت رژیم صهیونیستی و نابود کردن جنبش حماس تاکید کرد.

هریس

به گزارش همشهری آنلاین، «کامالا هریس» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز (دوشنبه) بار دیگر بر تعهد خود به امنیت رژیم صهیونیستی و نابود کردن جنبش حماس تاکید کرد.

هریس طی مصاحبه‌ای با شبکه «سی‌بی‌اس» در برنامه «۶۰ دقیقه»، گفت: «من همیشه مطمئن خواهم شد که اسرائیل آنچه را که برای دفاع از خود در برابر ایران و متحدانش نیاز دارد، در اختیار داشته باشد».

وی در این‌باره توضیح داد: «تعهد من به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است و من تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا اطمینان حاصل کنم که تهدید حماس از بین برود».

معاون رئیس جمهور آمریکا در این مصاحبه، که در اولین سالگرد عملیات «طوفان الاقصی» پخش خواهد شد، اظهار داشت: «حمله ۷ اکتبر ترس عمیقی را در میان یهودیان اسرائیل، آمریکا و سراسر جهان برانگیخت».

هریس برای اینکه چندان در نظر جهانیان به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شناخته نشود، ادعا کرد: «من عمیقاً از میزان تلفات و ویرانی در غزه طی یک سال گذشته ناراحت هستم».

او در ادامه مدعی شد: «زمان برای پایان‌دادن به رنج مردم بی‌گناه برای یک توافق مبادله اسرا و آتش‌بس گذشته است. من تلاش خواهم کرد تا مردم فلسطین را قادر سازم تا به حق خود برای کرامت، آزادی، امنیت و تعیین سرنوشت خود دست یابند».

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا همچنین افزود: «راه حل دیپلماتیک در مرز بین اسرائیل و لبنان تنها راه برای بازگرداندن آرامش پایدار است».

کد خبر 888552
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    0 1
    نتانیاهو بهای نسل‌کشی در غزه را خواهد پرداخت. نتانیاهو بهای نسل‌کشی در بیروت را خواهد پرداخت.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    0 1
    ببخشید پلیس همه کاره جهان ، نسبت به امنیت ایران هم تعهدی دارید ؟