دبیرکل گردان‌های سیدالشهدای عراق با تاکید بر ادامه عملیات مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه و لبنان تاکید کرد که عربستان و امارات شریک خون‌های بیگناهانی هستند که در غزه و لبنان بر زمین ریخته می‌شود.

ابوآلاء الولائی

به گزارش همشهری آنلاین، ابوآلاء الولائی دبیرکل گردانهای سیدالشهدای عراق گفت: به مناسبت اولین سالگرد هفتم اکتبر، آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه این رژیم رو به زوال بر این نکات تاکید می کنیم:

۱-به محور مقاومت و به طور خاص به مقاومت اسلامی عراق، عملیات پشتیبانی خود را تبریک می گوید که به به درهم شکستن اقتدار رژیم منجر شد و و دلهای (پر درد و غم) گروهی اهل ایمان را (به فتح و ظفر بر کافران) تسلی و آرامش بخشید.

۲-عراق همانند جبهه نخست پشتیبان یعنی حزب الله، جبهه نخست پشتیبان لبنان و غزه شده است.

۳-حجم و مقدار بمبهایی که رژیم غاصب بر سر مردم غزه و ضاحیه(جنوب بیروت) ریخته است، از نظر تاثیرگذاری معادل بمب هسته ای است که آمریکای شرور بر ناکازاکی ژاپن انداخت، این بمبهایی که به پشتوانه پولهای امارات و عربستان تامین شده است و پوشش مالی برای رژیم صهیونیستی فراهم کرده اند تا به ارتکاب جنایات وحشیانه و جنون آمیز خود ادامه دهند، این اقدام، حکام این رژیمهای مزدور را در دایره مسئولیت مستقیم خون های بیگناهانی که بر زمین ریخته می شود، قرار داده و هرگز آنها را از مجازات در امان نخواهد گذاشت.

کد خبر 888689
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    1 0
    نه غیرت اسلامی دارند ونه غیرت عربی
  • IQ ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    1 0
    الموت الاسراییل درود بر رهبر مجاهد عراقی ابوآلاء الولائی دبیرکل گردانهای سیدالشهدای عراق هیهات من الذله لبیک یا حسین ع
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    1 0
    عربستان سعودی، امارات و اردن از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل، تروریسم، القاعده، داعش، تکفری ها و سایر گروه های تروریستی در جنگ سوریه و هم عراق بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    1 0
    اردن، مصر، هر دو شریک جرم جنایت های آمریکا و اسرائیل در فلسطین، غزه، سوریه، لنبان، یمن و منطقه هستند. عربستان سعودی، امارات، بحرین، هر سه شریک جرم جنایت های آمریکا و اسرائیل در فلسطین، غزه، سوریه، لنبان، یمن و منطقه هستند.