جمعه ۶ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

در جریان یکی از طولانی‌ترین ماجراهای آدم‌ربایی‌ در جهان، دختر نوجوانی که در 11 سالگی توسط یک مرد هوسباز در کالیفرنیای آمریکا ربوده شده بود، بعد از 18 سال زندگی مخفیانه آزاد شد.

این دختر جوان در این مدت در یک محوطه مخفی در پشت حیاط خانه رباینده خود در داخل چادر زندگی می‌کرد و اکنون 2 دختر 11 و 15 ساله از رباینده‌اش دارد.

به گزارش رویترز، «جایس دوگارد»، زن جوانی که اکنون 29 ساله ‌است در ژوئن 1991 هنگامی که در حال عبور از مقابل خانه‌شان در شرق سانفرانسیسکو بود تا به مدرسه‌اش برود، توسط سرنشین یک خودروی خاکستری‌رنگ ربوده شد و از آن زمان تمامی تلاش‌های پلیس برای یافتن رباینده و یافتن دختر نوجوان بی‌نتیجه مانده بود.

ماجرای این آدم ربایی باورنکردنی پنجشنبه گذشته و هنگامی فاش شد که ماموران پلیس کالیفرنیا به مرد رباینده به نام فیلیپ کاریاگ گاردیو که قصد داشت به طرز مشکوکی وارد یک مراسم مذهبی شود مشکوک شدند و هنگامی که دریافتند وی سوابقی در زمینه ربودن دختران خردسال و آزار و اذیت جنسی آنها دارد و در سال 1971 به این اتهام سال‌ها در زندان نوادا بوده است، تصمیم گرفتند خانه وی را در منطقه آنتیوچ در جنوب غربی کالیفرنیا به دقت مورد بررسی قرار دهند.

در این بررسی‌بود که ماموران پلیس جنایی کالیفرنیا در حیاط پشتی خانه این مرد که به طرز بسیار ماهرانه‌ای با دیواری کاذب از خانه وی جدا شده بود، با زن جوانی برخورد کردند که به همراه 2دختر نوجوان در داخل محلی که شبیه به چادرهای صحرایی بود زندگی می‌کردند.

هنگامی که تحقیقات از این زن جوان که به‌نظر می‌رسید ربوده شده آغاز شد، کارآگاهان پلیس به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد وی همان دختر نوجوانی است که 18سال قبل از نزدیکی خانه‌‌شان ربوده شده و از آن زمان هیچ کس از او خبری نداشت.

فرد کولار، از مسئولان پلیس کالیفرنیا،  روز جمعه در میزگردی مطبوعاتی با اعلام این خبر گفت: والدین دختر ناپدید شده بعد از شنیدن این خبر، دچار شوک شده‌اند؛ زیرا آنها نمی‌توانند پیدا شدن فرزندشان را بعد از این همه سال باور کنند.

دستگیری زن و شوهر آدم‌ربا

بنابراین گزارش، زن جوان اکنون 2دختر 11 و 15ساله دارد که هرگز به مدرسه نرفته‌اند و هیچگاه هیچ دکتری آنها را معاینه نکرده است؛ زیرا  آنها در محیطی کاملا بدون ارتباط با انسان‌ها زندگی کرده‌اند، که به‌نظر می‌رسد پدر آنها مرد آدم‌رباست.

کد خبر 88876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز