سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

تنها چیزی که از یووه این فصل در ذهن می‌ماند، تعداد کم گل‌های دریافتی این تیم است.

موتا

به گزارش همشهری‌آنلاین، یوونتوس با آلگری یک تیم دفاعی بود که کم گل می‌خورد و علاقه زیادی به گل زدن نداشت ... قرار بود تیاگو موتا از بولونیا بیاید و تیم را درست کند. با آمدن او و افکار و تاکتیک‌های خاصی که دارد، اوضاع هنوز کامل درست نشده. تیم بهتر از قبل بازی و برای پیروزی تلاش می‌کند اما تنها چیزی که از یووه این فصل در ذهن می‌ماند، تعداد کم گل‌های دریافتی این تیم است. در بازی این هفته مقابل کالیاری، یووه برای اولین بار در سری آ گل خورد. آنها در دو پیروزی لیگ قهرمانان ۳ گل دریافت کرده بودند اما در ۶ هفته اول لیگ داخلی دروازه خود را بسته نگه داشتند. مارین در دقیقه ۸۸ توانست اولین گل خورده یووه را به این تیم تحمیل کند. این چهارمین تساوی یووه در پنج بازی اخیر بود؛ سه تای قبلی بدون گل بودند. یووه در این مدت ۶۲۸ دقیقه گل نخورده بود. آخرین بار در هفته ۳۷م فصل قبل و در جریان تساوی ۳-۳ مقابل بولونیا، در لیگ دروازه‌اش باز شده بود. بولونیا در آن روز تحت هدایت تیاگو موتا بود.

این چهارمین زمان طولانی بدون گل خورده در آغاز سری آ به حساب می‌آید. رکورد رسوخ‌ناپذیری خط دفاعی یک تیم از ابتدای فصل: کالیاری ۶۷-۱۹۶۶ با ۷۱۲ دقیقه بدون گل خورده، آث میلان در فصل ۹۴-۱۹۹۳ با ۶۹۰ دقیقه، بولونیا در فصل ۴۷-۱۹۴۶ با ۶۶۳ دقیقه، یوونتوس در این فصل با ۶۲۸ دقیقه گل نخوردن.

این اولین بار از ماه مه ۲۰۱۱ بود که یووه سه بازی خانگی متوالی را مساوی می‌کرد. در آن سال مقابل کاتانیا، کیه‌وو و ناپولی مساوی کرده بودند.

یووه با آلگری همیشه کالیاری را می‌برد. در ۱۴ بازی قبل ۱۲ پیروزی و یک تساوی مقابل این تیم به دست آورده بودند.

کالیاری حریف محبوب ولاهوویچ است و این مهاجم صرب در ۱۰ بازی سری آ هفت گل به این تیم زده است. ولاهوویچ ۳ گل از ۴ گل آخری را با پیراهن یووه از روی نقطه پنالتی زده است، در ۲۶ گل قبل از آن ۳ گل پنالتی زده بود.

کد خبر 888840
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha