مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹
۰ نفر

ال پاچینو، بازیگر مشهور برنده جایزه اسکار در مصاحبه‌ای گفت دچار شدن به عفونت شدید با کروناویروس باعث شد ضربان نبضش برای مدتی متوقف شود و تا آستانه مرگ پیش برود.

PACINO

به گزارش همشهری آنلاین ال پاچینو که اکنون ۸۴ ساله است، در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز از تجربه‌اش از دچار شدن به بیماری کووید ناشی از کروناویروس در چهار سال پیش گفت که باعث تب و کم‌آبی بدن او شده بود و پرستاری به خانه او آمد تا به او سرم بزند- اما سیر بیماری او را تا نزدیکی مرگ پیش برد. در آن زمان هنوز واکسن کرونا در دسترس نبود.

او می‌گوید در جریان این درمان خانگی دچار ایست قلبی شده بود و از هوش رفته بود. هنگامی دوباره هوشیاری‌اش را به دست آورده بود پزشکان پرستاران را دید که با لباس‌های سفید او را احاطه‌کرده‌اند و به قول خودش: «به نظرم می‌رسید که کسانی از فضاهای دور یا جای شبیه به آن دورم را گرفته‌اند.»

او گفت که پرستاری که برای درمان او آمده بود، گفت بود که نبضی احساس نمی‌کند، اما او اقبال بلندی داشت که دستیارش مایکل کوین در کنارش حضور داشت و بلافاصله پزشکان و پرستاران اورژانس را به بالین او فراخوانده بود.

هنگامی پاچینو چشم‌هایش را باز کرده بود، صدای آنها را شنیده بود که می‌گفتند او بازگشته است. البته او گفت در جریان این تجربه نزدیک به مرگ تجربه‌ای متافیزیکی مانند دیدن تونل نورانی که گروهی از افراد در وضعیت مشابه آن را ذکر می‌کنند، نداشته است.

تجربه نزدیک به مرگ (NDE) یک تجربه شخصی عمیق است که زمانی اتفاق می‌افتد که فردی نزدیک به مرگ است یا به عبارت دیگر به طور موقت در وضعیتی است که مرگ قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد، مانند ایست قلبی که بعدا فرد از آن احیا شده است.

افرادی که تجربه نزدیک به مرگ داشته‌اند، دو پدیده شایع را در مدت ناهشیاری‌شان ذکر می‌کنند، یکی دیدن عزیزان درگذشته‌شان یا موجوداتی روحانی و معنوی و دیگری تجربه خروج از جسم و دیدن نوری درخشان در انتهای یک تونل و پروازشان به سمت آن نور. برخی از افراد می‌گویند لحظات مهم زندگی‌شان در این هنگام در جلوی چشمشان به نمایش درآمده است. بسیاری از افراد هم می‌گوید آرامش و شادی عمیقی را حین رخ دادن این پدیده تجربه کرده‌اند.

پاچینوی ۸۴ ساله پدر چهار فرزند است که آخرین آنها پسری به نام اندکی بیش از یک سال پیش به دنیا آمد.

منبع: یاهو لایف

کد خبر 889401
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار چهره‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha