شبکه المیادین چهارشنبه شب گزارش داد که تجهیزات جدیدی به پایگاه آمریکایی ها در شرق سوریه وارد شده است.

پایگاه آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، منابع سوری به این شبکه لبنانی گفته اند که یک هواپیمای نظامی باری حامل انواع سلاح و تجهیزات نظامی و لجستیکی در پایکاه ائتلاف آمریکایی در شهر الشدادی در جنوب استان الحسکه واقع در شمال شرق سوریه فرود آمده است.

️این منابع همچنین از تمرین‌های نظامی با مهمات جنگی در این پایگاه خبر دادند.

منابع مذکور به نامشان اشاره نشده به این شبکه خبری گفته اند که یک حمله توپخانه ای از پایگاه آمریکایی کونیکو به سوی روستای حطله صورت گرفته است.

روستای یادشده در شمال استان دیرالزور واقع شده و در کنترل ارتش سوریه است.

ورود تسلیحات جدید به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه همزمان با تشدید تنش ها در لبنان و غزه صورت می گیرد و آمریکایی ها بیم آن دارند که پایگاه های آنها هدف حملات موشکی، راکتی و پهپادی نیروهای مقاومت منطقه قرار گیرد.

در همین راستا، با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در ۱۵ مهرماه سال گذشته و بمباران‌های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن های رژیم تل‌آویو، هر یک از گروه‌های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است.

در این بین گروه‌های عراقی با هدف قرار دادن بیش از یک‌صد باره پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالاست.

کد خبر 889429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    1 0
    وقتی پای کثیف دولت آمریکا در کشوری باشد باید منتظر هر جنایتی در آن کشور بود. خداوند سوریه و عراق را از دست آمریکا خلاص کند. الهی آمین
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    1 0
    احسنت به مقاومت عراق مزدورهای تروریست آمریکایی نباید در خاورمیانه خواب راحت داشته باشند