خبرنگار اینترنشنال که در مسیر حمایت از جنایات اسرائیل راهی غزه شده است، روی ویرانه‌های خانه‌های مردم غزه با ماژیک شعار «زن، زندگی، آزادی» را نوشت تا پیوند فتنه زن، زندگی، آزادی با صهیونیسم بیش از پیش عیان شود.

متنی که موساد نوشت و کارمند اینترنشنال خواند!

به گزارش همشهری آنلاین، رزونامه جوان نوشت: رضا پهلوی از لیدرهای فتنه مذکور هم در حمایت از جنایات اسرائیل و محکومیت حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی در روزهای اخیر با انتشار ویدئویی به میدان آمد تا بتواند روحیه صهیونیست‌ها را پس از حمله موشکی ایران بهبود ببخشد.

یکی از خبرنگاران اینترنشنال در روزهای اخیر و در اولین سالگرد انجام عملیات طوفان‌الاقصی به سرزمین‌های اشغالی رفته تا به شکل میدانی هم از جنایات اسرائیل حمایت کنند. آنچه در این سفر مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت، فیلمی است که خبرنگاران اینترنشنال در آن روی بخشی از دیوارهای خراب شده، شعار «زن، زندگی، آزادی» را با ماژیک می‌نویسد و آن را یک یادگاری از سوی ملت ایران توصیف می‌کند.

در یک سال گذشته حدود ۴۲ هزار نفر در غزه از سوی صهیونیست‌ها قتل‌عام شدند که حداقل نیمی از آن‌ها را زن‌ها و کودکان تشکیل می‌دهند. نوشتن شعاری که مدعی زن و زندگی و آزادی است بر ویرانه‌هایی که مقتل هزاران «زن» مظلوم است که حق «زندگی» از آنان سلب شده و حتی «آزادی» نفس کشیدن را از آنان گرفته‌اند، خشم مخاطبان را نسبت به اقدام خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال برانگیخته است.

در حالی که به نظر می‌رسد باید برداشت دیگری از این اقدام خبرنگار اینترنشنال داشته باشیم. او شاید بی‌آنکه خود بخواهد، سرانجامی را که به اسم «زن، زندگی، آزادی» برای ایران در نظر داشتند، این‌گونه به تصویر کشیده است؛ تجزیه‌شده، اشغال شده و ویران شده! این همان چیزی بود و هست که اینترنشنالی‌ها و اربابان صهیونیست‌شان برای ایران می‌پسندند و می‌خواستند به اجرا دربیاورند، درست مانند فلسطین.
از سویی نوشتن این شعار در آنجا و روی باقی مانده جنایات اسرائیل، درستی ادعای حامیان جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد که عقبه فتنه زن، زندگی، آزادی را در سرزمین‌های اشغالی و پشتوانه آن را موساد می‌دانستند.

همبستگی جریان موسوم به «زن، زندگی، آزادی» با صهیونیست‌ها البته پیش از این هم عیان شده بود. سال گذشته رضا پهلوی، از لیدرهای این جریان مسموم، با تصور قدرت‌بخشی به خود، به تل‌آویو رفت و با سران رژیم صهیونیستی دیدار کرد. غافل از آنکه چندی پس از آن سفر کذایی، خود رژیم صهیونیستی هدف عملیات طوفان‌الاقصی قرار می‌گیرد و چنان بی‌اطلاع و بی‌دفاع در برابر این حمله است که برای اعاده حیثیت شروع به کشتار کودکان و زنان می‌کند. دو هفته پیش هم رضا پهلوی با سخنرانی در شورای اسرائیلی- امریکایی در واشینگتن که از لابی‌های مهم و کلیدی صهیونیست‌ها در امریکاست، بر بیعت سال گذشته خود با دولت جعلی صهیونیسم، تأکید و ضمن حمایت از جنایت‌های اسرائیل در غزه و لبنان، خواستار اتحاد اسرائیل و امریکا با خودش! برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران شد. صهیونیست‌ها و سلطنت‌طلب‌های حاضر در جلسه هم همراه با تکان دادن پرچم‌های اسرائیل و پهلوی سخنان او را تأیید کردند.
از این رو، باید گفت اتفاقاً خبرنگار اینترنشنال جانمایی درستی انجام داده و جای اصلی شعارهایی که موساد برای کشورهای دیگر می‌سازد، از قضا روی ویرانه‌های حملات صهیونیست‌هاست.

کد خبر 889446
منبع: جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    3 0
    بار ها در کارشناسی های اینتر نشنال صحبت های تفرقه افکنانه قومیتی و تجزیه ای مطرح شده که واقعا خیلی جاهاش هم کارشناس ها جلو این صحبت ها واکنش نشون دادند. واقعیت این که باید بپذیریم که هر کس مخالف ماست نباید وطن فروش خطاب کنیم تا ایجاد دشمنی کنیم. خیلی از هنرمندان مون در خارج و خیلی ها دغدغه وطن دارند. نگاه به عده ای وطن فروش نکنید. کاش می شد در داخل یک اصلاحات عمیق صورت می گرفت و همه مردم گرد هم جمع می شدیم و از همه ظرفیت هامون استفاده می کردیم.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    1 0
    آن شاءالله رویکرد همشهری آنلاین تغییر نکند