امام جمعه اهواز با بیان اینکه جملات ارزشمند مقام معظم رهبری، دنیا را تکان داد، گفت: درحالی که رییس رژیم صهیونیستی پشت درهای بسته با دست لرزان تهدید می‌کند که هرکه می‌خواهیم را می‌زنیم اما سپاهیان قدرتمند، نیروهای مسلح و مقاومت ما حیفا و تل آویو را ویران کردند.

سید عبدالنبی موسوی فرد

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۰ مهر اهواز، اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمودند به کسی شیعه می‌گویند که از آثار و روایات ما تبعیت و اطلاعات می‌کند.

وی افزود: امام معصوم نهی از منکر می‌کند. سیلی می‌خورد و فرزندش شهید می‌شود اما دست از امر به معروف و نهی منکر بر نمی‌دارد ما نیزباید اینگونه باشیم.

به گزارش ایسنا، امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت فرزند آوری گفت: یکی از مطالبات مهم، فرزندآوری است.

موسوی فرد بیان کرد: متاسفانه، برخی از افراد انقلابی در حمله موشکی به رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفتند جمهوری اسلامی بابت موشک‌های شلیک‌ نشده باید به تاریخ و خدا پاسخگو باشد. این اواخر خط برخی از جماعت انقلابی و رسانه‌های غربی یکی شده بود.

وی افزود: گفته می‌شد ایران از جنگ می‌ترسد و در تاخیری که شاهد بودیم فشارهای وارد شده به فرماندهان را مطالبه‌گری نامیدند. بصیرت درنایابی است که خداوند متعال به هرکسی اعطا نمی‌کند.

وی گفت: فردا باید چشم و گوش بسته در همه عرصه‌های دفاعی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از فرمانده کل قوا تبعیت داشته باشیم.

کد خبر 889662
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha