نویدکیا که در 19 بازی روی نیمکت مس رفسنجان نتایج خوبی را به دست آورد و به خصوص فصل گذشته موفق شد این تیم را از بحران خارج کند، اکنون تصمیم نهایی خود را برای خروج از این تیم گرفته است.

محرم نویدکیا مس رفسنجان

به گزارش همشهری آنلاین محرم نویدکیا پس از بازی آخر تیمش در لیگ برتر که با شکست تلخ مقابل شمس آذر قزوین همراه شد، در نشست مطبوعاتی خود خبر از یک تصمیم بزرگ داد: «فردا یک جلسه خیلی خوب داریم تا یک تصمیم بزرگ بگیریم تا تیم ضرر نکند و مسیرمان را خیلی بهتر ادامه دهیم.»

البته این اظهارات نویدکیا با واکنش سریع مدیران مس رفسنجان همراه شد و آنها حمایت خود را از او اعلام کردند اما با این حال نویدکیا که در 19 بازی روی نیمکت مس رفسنجان نتایج خوبی را به دست آورد و به خصوص فصل گذشته موفق شد این تیم را از بحران خارج کند، اکنون تصمیم نهایی خود را برای خروج از این تیم گرفته است.

نویدکیا در نیم فصل دوم لیگ قبل، 20 امتیاز برای مس رفسنجان گرفت و با نتایج مناسب در جام حذفی شایستگی خود را نشان داد اما این فصل اوضاع برای او و شاگردانش خوب پیش نرفته تا مس رفسنجان با یک برد، در رده چهاردهم جدول قرار بگیرد.

باتوجه به اینکه نویدکیا تصمیم نهایی برای جدایی را گرفته، به نظر می‌رسد مسعود شجاعی گزینه اصلی و نهایی نارنجی‌پوشان رفسنجان خواهد بود.

کد خبر 889727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha