قیمت خودرو امروز ثابت گزارش می‌شود. معاملات در بازار به کمترین حد ممکن رسیده و تغییر چندانی در بین محصولات به جز پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما (ارتقاء) مشاهده نمی‌شود.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز شنبه‌ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ روند مشخصی دارد. طوری که هر دو بازار داخلی و مونتاژی در طول دو روز گذشته تا لحظه کنونی به استثنای یک خودرو از ثبات برخوردار بوده و جهشی را تجربه نکردند.

همچنین نرخ دلار به عنوان یکی از عوامل موثر بر بازار خودرو، تاثیری را بر محصولات داخلی و مونتاژی نگذاشته است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمام محصولات دست به عصا شدند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک فول آپشن با توان ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر در ۴۸۰۰-۲۲۰۰ دور در دقیقه تنها خودروی ایران خودرو است که در حال حاضر به قیمت بالای یک میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود. خودروی مذکور امروز با قیمت یک میلیارد و سه میلیون تومان به متقاضی تحویل داده می‌شود.

پژو پارس TU۵ از محصولات پر سر و صدای ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات امروز با نرخ ۹۰۰ میلیون تومانی در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما (ارتقاء) یکی از محصولات محبوب، که توسط ایران خودرو عرضه و تولید می‌شود این خودرو امروز با رشد ۱۲ میلیون تومانی تنها خودروی است که در هر دو بازار داخلی و مونتاژی با تغییر روبه‌رو شده و به قیمت ۷۹۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

شاهین اتوماتیک G از خودروهای رده‌بالا، توسط شرکت سایپا عرضه و تولید می‌شود این خودرو امروز به قیمت ۸۱۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

ثبات قیمت ها در بازار خودروهای داخلی و خارجی؛ فقط یک محصول ایران خودرو میلیاردی‌ شد |  جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را تجربه نکرده است.

یکی از مدرن‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز با قیمت چهار میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در بازار تعادل خود را حفظ کرد.

هیوندای توسان از گران‌ترین محصولات کرمان موتور که از ابتدای معاملات امروز به قیمت چهار میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات لوکس مونتاژی با مدل ۱۴۰۳ امروز به قیمت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

ثبات قیمت ها در بازار خودروهای داخلی و خارجی؛ فقط یک محصول ایران خودرو میلیاردی‌ شد |  جدول قیمت ها

کد خبر 889743

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    0 0
    از مسئولین ایران خودرو خواهش میکنم درگاه پرداخت پارس با اولویت تابستان را با تبدیل فعال کند ما تازه پولمون جور شد تشکر خداکمکتان کن