یخچال و فریزر یکی از مهم‌ترین لوازم‌خانگی هستند که معمولاً تا زمان طولانی تعویض نمی‌شوند. به همین دلیل لازم است موقع خرید یخچال دقت کافی داشته باشیم و تمامی گزینه‌های موجود را بررسی کنیم.

یخچال و فریزر یکی از مهم‌ترین لوازم‌خانگی هستند که معمولاً تا زمان طولانی تعویض نمی‌شوند. به همین دلیل لازم است موقع خرید یخچال دقت کافی داشته باشیم و تمامی گزینه‌های موجود را بررسی کنیم. برند ایرانی اسنوا و برند دوو هردو از برترین تولیدکننده‌های لوازم‌خانگی هستند که محصولات آن‌ها در بازار داخل عرضه می‌شود. در این مقاله با ما همراه شوید تا بگوییم یخچال دوقلو اسنوا بهتره یا یخچال دوقلو دوو.

یخچال دوقلو اسنوا بهتره یا یخچال دوقلو دوو

یخچال دوقلو دوو بهتره یا اسنوا

برند اسنوا یکی از برندهای تازه تأسیس است که توانسته در مدت‌زمان کوتاهی لوازم‌خانگی بسیار باکیفیت و بر اساس تکنولوژی‌های روز دنیا را تولید کند و به بازار عرضه کند. این شرکت از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند و امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد.

برند دوو نیز یکی از برندهای کشور کره جنوبی است که در بازار جهانی دیده می‌شود. دوو محصولات متنوعی باکیفیت و دوام بسیار بالا تولید می‌کند و در بازارهای جنوب کشور به فراوانی دیده می‌شود. اما برای خرید یخچال و فریزر به‌خصوص یخچال‌های دوقلو کدام‌یک از برندها بهتر است؟

در این مقاله با ما همراه شوید تا مقایسه یخچال دوقلو دوو و یخچال دوقلو اسنوا را از جنبه‌های مختلف مانند کیفیت، طراحی، فناوری‌های استفاده‌شده، خصوصیات و ویژگی‌ها، تنوع مدل‌ها و قیمت بررسی کنیم.

یخچال دوقلو اسنوا

برند اسنوا یکی از تولیدکننده‌های داخلی است که در ابتدا کارش را با ساخت اجاق‌گاز و کولر آغاز کرده و امروزه انواع لوازم‌خانگی را در مدل‌های مختلف با قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسب تولید می‌کند. نکته ای که در مورد برند اسنوا باید بدانید این است که به دلیل هزینه‌های بالای تولید قطعات در داخل کشور، شرکت اسنوا برخی از قطعات موردنیاز خود مانند موتور یخچال را از چین وارد کرده و در ایران مونتاژ می‌کند.

اما این موضوع دلیل بر بی‌کیفیت بودن یخچال‌فریزرهای تولید اسنوا نیست. یخچال‌های این برند با وجود قیمت مناسب در مقایسه با نمونه‌های خارجی، ویژگی‌ها و امکانات کاملی دارند و با محصولات خارجی قابل‌مقایسه هستند.

خرید یخچال دوقلو اسنوا

یخچال‌های دوقلو اسنوا یخچال‌هایی هستند که دو بخش مجزا دارند. یکی از این بخش‌ها مربوط به یخچال و دیگری مربوط به فریزر است که در کنار یکدیگر نصب می‌شوند. برخی از افراد این تصور را دارند که یخچال دوقلو اسنوا همان ساید بای ساید است اما قابل‌حمل بودن هر یک از بخش‌های یخچال دوقلو یکی از تفاوت‌های مهم این مدل یخچال با یخچال ساید بای ساید است. البته که یخچال دوقلو اسنوا از ساید بای ساید اسنوا بسیار ارزان تر است، حتی قیمت بهترین مدل یخچال دوقلو اسنوا نیز از ساید بای ساید ها ارزان تر است.

قیمت یخچال فریزر دوقلو اسنوا بسته به مدل و ظرفیت آن بین 25 تا 35 میلیون تومان متغیر است.

ویژگی های یخچال دوقلو اسنوا

ویژگی‌های یخچال دوقلو اسنوا

اسنوا برای هر یک از محصولات خود قابلیت‌ها و خصوصیاتی را در نظر گرفته که سبب می‌شود استفاده از آن‌ها راحت‌تر باشد. این قابلیت‌ها و امکانات تعیین‌کننده قیمت یخچال دوقلو اسنوا هستند.

  • برچسب انرژی: اکثر محصولات برند اسنوا دارای برچسب انرژی A+ یا A++ هستند و مصرف انرژی بسیار بهینه‌ای دارند. با خرید یخچال فریزر دوقلو اسنوا می‌توانید در مصرف برق و در هزینه‌های بعد از خریدتان صرفه‌جویی داشته باشید.
  • طراحی زیبا: تمامی محصولات شرکت اسنوا به‌خصوص یخچال دو درب اسنوا دارای طراحی به‌روز و زیبا هستند. محصولات اسنوا دارای طراحی متنوع و رنگ‌های مختلف هستند.
  • صدای کم کمپرسور: یکی از مهم‌ترین خصوصیات در یخچال دوقلو اسنوا این است که صدای این یخچال در مقایسه با برخی از برندهای دیگر بسیار کم بوده و کمپرسور یخچال با کمترین صدا کار می‌کند.
  • سیستم هشدار خودکار: یخچال‌فریزرهای اسنوا در برخی از مواقع از بوق هشدار برای مطلع شدن شما از وضعیت نادرست یخچال یا باز بودن درب استفاده می‌کنند.
  • خدمات پس از فروش: فرقی نمی‌کند ساده‌ترین مدل یخچال‌های اسنوا را خریداری کنید و یا یکی از بهترین مدل‌های یخچال دوقلو اسنوا را بخرید. در هر صورت این برند خدمات پس از فروش عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد و تا مدت‌زمان طولانی برای محصولات خود گارانتی در نظر می‌گیرد.

یخچال دوقلو دوو

برند دوو یکی از برندهای جهانی است که در کشور کره جنوبی فعالیت دارند. در شرکت دوو مهندسان و طراحان بسیار حرفه‌ای حضور دارند و به همین دلیل محصولات این شرکت دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن هستند. باوجوداینکه اینکه برند دوو یک برند داخلی نیست اما محصولات این برند به‌خصوص یخچال و فریزر در ایران بسیار پرفروش هستند.

شما برای خرید یخچال دوقلو دوو باید از طریق نمایندگی‌های این شرکت در داخل کشور اقدام کنید. برند دوو برای اطمینان بیشتر مشتریان در خرید برای تمام محصولات خود گارانتی عالی را در نظر گرفته است. گارانتی یخچال دوقلو دوو به این صورت است که شما تا 30 روز می‌توانید محصول خریداری‌شده را تعویض کنید. همچنین 24 ماه ضمانت‌نامه‌ی گروه انتخاب سرویس و 10 سال ضمانت موتور و کمپرسور برای این یخچال‌ فریزر دوقلو دوو در نظر گرفته‌شده است.

ویژگی‌های یخچال دوقلو دوو

برند دوو محصولات خود را با امکانات و ویژگی‌های مختلف تولید کرده تا برای تمامی افراد امکان خرید این محصولات وجود داشته باشد. قیمت یخچال دوقلو دوو با توجه به امکانات و ویژگی‌های آن مشخص می‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • مصرف انرژی: اکثر محصولات برند دوو دارای مصرف انرژی بهینه و برچسب‌های A+ یا A++ هستند. علاوه بر این لامپ‌های LED در یخچال دوقلو دوو باعث پخش نور یکنواخت و مصرف انرژی کمتر می‌شود.
  • فضای داخلی: یخچال‌های دوو ازجمله یخچال فریزرهای بزرگ و جادار هستند و برای خانواده‌های پرجمعیت یک گزینه عالی به شمار می‌روند. برای مثال یخچال دوقلو دوو 40 فوت دارای 5 طبقه‌ی محفظه، 2 کشور و 5 طبقه درب در قسمت یخچال و همچنین 5دارای 5 کشوی بزرگ، 2 طبقه و 2 پاکت درب در قسمت فریزر است.
  • سیستم گردش هوا: یکی از مواردی که باعث می‌شود مواد غذایی زودتر از زمان طبیعی فاسد و خراب شوند، عدم پخش یکسان و یکنواخت هوای سرد در یخچال است. سیستم گردش هوای چندگانه در برخی از مدل‌های یخچال دوقلو دوو این مشکل را حل کرده است.
  • طراحی شیک و مدرن: یخچال فریزرهای دوقلو برند دوو دارای طراحی بسیار زیبا مطابق با بهترین متدهای روز دنیا هستند. بنابراین از لحاظ زیبایی ظاهری در هنگام انتخاب و خرید یخچال از این برند نگرانی نخواهید داشت.

تفاوت یخچال دوقلو اسنوا و دوو

برند اسنوا و دوو هر دو از بهترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در ایران هستند که فروش زیادی هم دارند. اما تفاوت یخچال دوقلو دوو و اسنوا چیست؟

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو برند در قسمت موتور و کمپرسور است. برند دوو از ابتدای تولید یخچال و فریزر باکیفیت‌ترین موتورها را برای این محصول تولید کرده و همچنان کیفیت موتورهای لوازم‌خانگی خود را حفظ کرده است. اکثر یخچال‌های دوو مجهز به موتور اینورتر هستند که می‌توانند در حالت خواب صدای کمتری داشته باشند، تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشند و عمر طولانی نیز دارند.

یک مورد دیگر از ویژگی‌های متفاوت در یخچال اسنوا و دوو، فیلتر هوای داخلی در این یخچال‌ها است. وجود یک فیلتر هوای قوی می‌تواند هوای داخل یخچال را تصفیه کند و درنتیجه بو و تازگی تمامی مواد غذایی حفظ می‌شود. برند اسنوا در زمینه به‌کارگیری فیلتر هوای داخلی موفق‌تر از برند دوو بوده است. همچنین یک برند داخلی است و در صورت خرابی یخچال شما می‌توانید به‌راحتی قطعات داخلی آن را برای تعویض خریداری کنید. اما یخچال دوقلو دوو اصل کره با اینکه از استقامت بالاتری برخوردار است اما در صورت خرابی ممکن است لوازم یدکی آن سخت تر از اسنوا پیدا شود.

سخن پایانی

برند اسنوا و دوو هر دو از بهترین برندهای دنیا محسوب می‌شوند که یخچال فریزرهای باکیفیت، بادوام و با عمر طولانی و همچنین امکانات و ویژگی‌های به‌روز و پیشرفته تولید می‌کنند. برای مثال یخچال‌های برند اسنوا دارای کیفیت بالا و امکانات عالی هستند و از طرفی یخچال‌های دوو دارای ظرفیت بالا و ظاهر زیباتری هستند برای مثال یخچال دوقلو دوو ۴۰ فوت یکی از پر ظرفیت ترین محصولات برند دوو است. بنابراین هردو گزینه بسیار مناسبی یخچال دوقلو هستند و انتخاب از بین آن‌ها بستگی به نظر و سلیقه شخصی و بودجه شما دارد. البته برای خرید اینترنتی یخچال فریزر دوقلو دوو باید دقت داشته باشید که از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های معتبر خریداری کنید

کد خبر 889777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha