جوکار گفت: سفر رئیس مجلس به لبنان یک پیام برای دشمن دارد که ما از ترورهایی که انجام می‎دهی هیچ باکی نداریم و مجوعه این سفرهای مقامات عالی رتبه کشور، نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد.

جوکار

محمدصالح جوکار، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، با اشاره اثرگذاری سفر قالیباف به لبنان و بازدید از ضاحیه، اظهار کرد: رئیس مجلس طی سفر به لبنان حامل پیام رهبر معظم انقلاب به مسئولان و مقامات بلند پایه این کشور بود.

وی ادامه داد: در پیام رهبر انقلاب از سیاسیون لبنان به دلیل همکاری با حزب‌الله تقدیر و تشکر شده و بر ضرورت این همکاری در مقابله با رژیم صهیونیستی تاکید شد، این موارد می‌تواند اثربخشی لازم را در حمایت از جبهه مقاومت داشته باشد.

جوکار گفت: در ادوار گذشته اگر نگاه کنیم؛ در زمانی که لبنان توسط رژیم صهیونیستی تهدید می‌شد و بخش‌هایی از خاک لبنان توسط این رژیم اشغال شد، این حزب الله بود که در سال ۲۰۰۰ با مقاومت جانانه از تمامیت اراضی لبنان دفاع کرد و در نهایت رژیم صهیونیستی با ذلت به تجاوز خود پایان داد.

این نماینده مجلس افزود: درواقع همواره حاکمیت سرزمین لبنان توسط حزب الله حفظ شده است و در شرایط فعلی هم رژیم صهیونیستی بعد از آن که متوجه شد در جبهه غزه نمی‌تواند راه را به جایی برساند به سمت لبنان حرکت کرد و اقدامات تجاوزگرایانه خود را انجام داد و با بمباران وحشیانه، یک میلیون نفر را در لبنان آواره کرد.

وی اضافه کرد: سفر رئیس مجلس یک پیام برای دشمن دارد که ما از ترورهایی که انجام می‎دهی هیچ باکی نداریم و مجوعه این سفرهای مقامات عالی رتبه کشور، نشان از قدرت جمهوری اسلامی دارد.

جوکار تصریح کرد: بعد از تهدیداتی که رژیم صهیونیستی بعد از عملیات صادق ۲ داشت، شاهد برگزاری نماز جمعه به امامت رهبر انقلاب بودیم که صلابت رهبری را نشان داد، این سفر آقای قالیباف و حضورش در لبنان و ضاحیه، باتوجه به اینکه رئیس مجلس یک پیشینه خوبی در بحث دفاعی و نظامی دارد، حامل یک پیام روشنی برای مردم و دولت لبنان و حزب الله است که ایران همواره در کنار جبهه مقاومت است و آنان نیز استوار و محکم بایستند.

کد خبر 889988

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha