یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵
۰ نفر

دختر جوانی در دعوا و درگیری با پدرش در اقدامی ناگهانی وی را با ضربه چاقو به قتل رساند.

قتل - جسد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حکمت اله شجاعی رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی اعلام یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان کرج اکیپی از مأموران پلیس آگاهی استان به محل وقوع جرم اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد مقتول که مردی ۵۷ ساله است با ضربه چاقو به قفسه سینه از سوی دخترش به قتل رسیده است و با توجه به حساسیت موضوع، تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز اظهار کرد: در مسیر تحقیقات، همسر مقتول گفت که همسرم همیشه با من و دخترم جر و بحث می‌کرد و در یکی از همین جر و بحث‌ها وقتی به سمت دخترم که داخل آشپزخانه بود رفت، مناقشه بالا گرفت و او با عصبانیت ضربه‌ای را با چاقو به پدرش زد.

وی با بیان اینکه دختر جوان از محل متواری شده بود، ادامه داد: متهم با انجام تحقیقات پلیسی و دریافت دستور قضایی دستگیر شد و در اعترافات خود گفت اصلا قصد کشتن پدرم را نداشتم، اما در یک لحظه از روی عصبانیت ضربه‌ای با چاقو به او زدم و الان به‌شدت پشیمانم.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه مهارت کنترل خشم و داشتن سعه صدر در بسیاری موارد به پیشگیری از بروز حوادث تلخ منجر می‌شود، گفت: قاتل با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 890123
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha