نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در حال ملاقات با زخمی‌های حمله پهپادی حزب‌الله به جنوب حیفا بود، به دلیل به صدا درآمدن آژیرهای هشدار مجبور شد به سرعت خود را به پناهگاه بیمارستان برساند.

نتانیاهو

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد پس از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار نسبت به شلیک موشک از لبنان، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مکان امن و حفاظت‌شده‌ای در بیمارستان شهر «الخضیره» در شمال تل‌آویو منتقل شد.

به گزارش این رسانه عبری، نتانیاهو در بیمارستان «هیلل یافه» شهر الخضیره، در حال ملاقات با جمعی از سربازان تیپ گولانی بود که در حمله پهپادی روز یکشنبه حزب‌الله به پایگاهی آموزشی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا زخمی شدند.

طبق اعلام رسانه یاد شده، در زمان حضور نتانیاهو در بیمارستان، آژیرهای هشدار به صدا درآمدند و به دنبال آن محافظان نتانیاهو به سرعت او را به مکان حفاظت‌شده‌ای در بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، در پی حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به سالن غذاخوری پایگاه آموزشی سربازان ارتش این رژیم در جنوب حیفا، چهار تن کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند و در حال حاضر هنوز ۴۱ سرباز این پایگاه در بیمارستان‌های اراضی اشغالی تحت درمان هستند که حال هشت تن از آنها وخیم است.

به گزارش وبگاه «العربی الجدید»، حزب‌الله لبنان یکشنبه از اجرای عملیات ترکیبی ویژه‌ای با استفاده از پهپادها و موشک‌های خود خبر داد.

این حزب اعلام کرد که پهپادهایش توانستند از رادارهای پدافند هوایی رژیم صهیونیستی عبور کرده و خود را به داخل پایگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا رسیده و در سالن غذاخوری که ده‌ها افسر و سرباز اسرائیلی حضور داشتند، منفجر شوند.

حزب‌الله لبنان بامداد امروز سه‌شنبه اعلام کرد که تعداد عملیات‌هایش علیه رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه به ۳۳ عملیات شامل شلیک موشک به سمت پایگاه‌های نظامی آن و مقابله با تلاش‌های ارتش آن برای نفوذ به جنوب لبنان رسید.

از شامگاه پنج‌شنبه که رژیم صهیونیستی آخرین کشتار خود را در ضاحیه جنوبی بیروت مرتکب شد،‌ آرامش شکننده‌ای در این منطقه برقرار است اما به جای آن حملات هوایی رژیم صهیونیستی به استان‌های البقاع و الجنوب به شدت افزایش پیدا کرده و روزانه ده‌ها شهید و زخمی برجای می‌گذارد.

کد خبر 890941
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    سلام چرا فکری به حال شکستن بازوی قدرت رژیم بچه کش صهیونیست یعنی نیروی هوائی آن نمیکنید؟ حزب الله لبنان هم همینطور