تیراندازی توسط یک جوان فلسطینی در اشدود منجر به هلاکت رسیدن یک صهیونیست شد.

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی از انجام عملیات شهادت طلبانه ضد صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین و به هلاکت رسیدن یک پلیس این رژیم بر اثر این عملیات خبر دادند.

شبکه فلسطین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی افزود: عملیات تیراندازی توسط یک جوان فلسطینی در خیابانی در نزدیکی «اشدود» در جنوب فلسطین اشغالی منجر به زخمی شدن ۲ پلیس رژیم صهیونیستی شد.

شبکه العربیه نیز گزارش داد که تیراندازی در دو منطقه در خیابان ۴ در اشدود در جنوب فلسطین اشغالی رخ داد که در نتیجه آن ۲ افسر پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

همچنین شبکه الجزیره به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که در عملیات تیراندازی در دو نقطه در نزدیکی اشدود سه صهیونیست زخمی شدند و عامل تیراندازی به شهادت رسید.

الجزیره دقایقی بعد از هلاکت یکی از پلیس های زخمی شده در جریان این عملیات خبر داد و اضافه کرد که ارتش رژیم صهیونیستی ضمن مسدود کردن راههای منتهی به این منطقه، نیروهای بیشتری را به منطقه اعزام کرده است.

خبرگزاری فلسطینی صفا نیز به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد که در نتیجه این عملیات شهادت طلبانه یک پلیس کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که عامل تیراندازی توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کشته شدن سه نظامی صهیونیست در عملیات استشهادی جوان فلسطینی

پیشتر نیز در روزهای گذشته نیز چندین عملیات ضد صهیونیستی در مناطق مختلف سرزمین های اشغالی توسط جوانان فلسطینی انجام شده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی در هفته گذشته از عملیات ضد صهیونیستی در بیش از یک محل در شهر الخضیره و همچنین از تیراندازی در ایستگاه مرکزی شهر بئر السبع در جنوب سرزمین های اشغالی خبر داده بودند که در جریان آن چند صهیونیست کشته و زخمی شدند.

پیشتر گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس در پیامی به رژیم صهیونیستی درباره انجام عملیات‌های شهادت طلبانه در فلسطین اشغالی هشدار داده بود.

گردان‌های القسام در پیامی ویدئویی ضمن اشاره به برخی عملیات‌های شهادت طلبانه سال‌های اخیر در اراضی اشغالی خطاب به اشغالگران اسرائیلی هشدار داد: طوفان شهادت‌طلبان شما را غرق خواهد کرد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون به دلیل مسلح شدن جوانان فلسطینی در کرانه باختری آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

کد خبر 891015
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha