اکران آنلاین فیلم‌ها راهی است برای تماشای فیلم‌ها در حالی که در خانه هستید، روی مبل دراز کشیده‌اید و خوراکی مورد علاقه‌تان را می‌خورید.

اکران آنلاین

به گزارش همشهری آنلاین، پلتفرم‌های پخش اینترنتی فیلم و سریال این امکان را فراهم کرده‌اند که بتوانید فیلم‌های روز را بعد از پایان اکرانشان در سینما به شکل آنلاین از طریق این سکوها تماشا کنید. این امکان در این مدت بسیار مورد توجه قرار گرفته و کاربران بسیاری ترجیح می‌دهند به جای دیدن فیلم در سالن سینما، ‌ آن را در خانه تماشا کنند یا اگر در طول اکران موفق به دیدن آن در سینما نشدند، بتوانند به شکل آنلاین، فیلم را ببینند. پاییز امسال هم می‌توانید چند فیلم را به صورت آنلاین در دسترس داشته باشید. این مطلب فهرستی است از فیلم‌هایی که ندیده اید و دوست دارید تماشا کنید:

در خانه آخرین بازی الناز شاکردوست و شبنم مقدمی را مقایسه کنید

یادگار جنوب

این فیلم که از تیرماه امسال در سینماها اکران شده بود، ‌ از روز گذشته به شکل آنلاین در دسترس قرار گرفته است. فیلم ساخته مشترک حسین دوماری و پدرام پورامیری است که پیش از این فیلم «جاندار» را با بازی فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، مسعود کرامتی و جواد عزتی از آنها دیده بودیم. یادگار جنوب درباره عشق دختر و پسری است که ازدواج آن‌ها در حالی که دختری در کماست شرایط پیچیده‌ای ایجاد می‌کند. در این فیلم وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، ساناز سعیدی بازی می‌کنند و سحر دولتشاهی و صابر ابر هم در آن حضور دارند. حسین دوماری، ‌ یکی از کارگردانان فیلم در نشست خبری فیلم در جشنواره چهل و یکم، ‌ در باره آن گفته است: «کی از ملاک‌های اصلی ما درنظر گرفتن مخاطب بوده و همیشه سعی کردیم بتوانیم مخاطب را جذب کنیم چون سینما بدون مخاطب لنگ‌ می‌زند. البته در این فیلم می‌خواستیم علاوه بر حفظ مخاطب، فیلم متفاوتی را در سینمای ایران بسازیم و قدمی‌در این راستا برداریم. ‌»

در خانه آخرین بازی الناز شاکردوست و شبنم مقدمی را مقایسه کنید

خجالت نکش ۲

بعد از موفقیت فیلم خجالت نکش ۱ سازندگان آن تصمیم به ساخت قسمت دوم این فیلم گرفتند. رضا مقصودی به عنوان نویسنده و کارگردان و امیر پروین حسینی در مقام تهیه کننده سال ۹۶ فیلم خجالت نکش را با بازی شبنم مقدمی، احمد مهران‌فر، سام درخشانی، لیندا کیانی، شهره لرستانی و الناز حبیبی ساخته بودند. فیلم داستان زن و شوهری بود که با داشتن پسر و عروس، در میان‌سالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، از دید صنم کمی ‌غیر معقول به نظر می‌رسد. همسرش قنبر اما از این موضوع ابایی ندارد و بسیار خوشحال است. در قسمت دوم این فیلم با عنوان جدایی صنم از قنبر، ‌ آن‌ها با دختر کوچک‌شان هدیه، زندگی آرامی‌دارند تا این که قنبر هوس می‌کند سروسامانی به مشکلات‌شان بدهد. او با یک دکتر قلابی در اینستاگرام آشنا می‌شود و متوجه می‌شود که دلیل تنش‌های بین او و همسرش، روز عقدشان بوده‌است. یعنی صنم و قنبر به خاطر عقدبستن در روزی که قمر در عقرب بوده، دچار نحسی شده‌اند و باید از یکدیگر طلاق بگیرند و در روز سعدی، دوباره عقد کنند. آن‌ها دور از چشم فرزندان‌شان، طلاق می‌گیرند اما با فوت محضردار، عقدشان به تعویق می‌افتد. این اختلالی که در عقد آن‌ها ایجاد می‌شود، زمینه‌ساز اتفاقات بعدی‌ست. صنم و قنبر، بعد از جدایی، سعی در آزار طرف مقابل را دارند و وانمود می‌کنند که به فکر برگشتن به زندگی مشترک‌شان نیستند و به دنبال زندگی تازه‌ای هستند. کارهای آن‌ها تا جایی ادامه پیدا می‌کند که فرزندان‌شان وارد عمل می‌شوند و این دو، با وجود مخالفت‌های برادر صنم، دوباره با یکدیگر عقد می‌کنند. در این فیلم شبنم مقدمی، احمد مهران‌فر در نقش قنبر، بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی و مجید شهریاری حضور دارند. این فیلم خرداد ماه امسال اکران شد و گیشه موفقی داشت. حالا این فیلم به صورت آنلاین اکران شده و فروش ۴۰ هزار بلیت در افتتاحیه اکران آنلاین آن نشان می‌دهد احتمالا در این اکران هم موفق خواهد بود.

در خانه آخرین بازی الناز شاکردوست و شبنم مقدمی را مقایسه کنید

پدران

این فیلم ساخته سالم صلواتی است، فیلمنامه‌اش را محمدرضا گوهری نوشته و تهیه‌کنندگی‌اش را شهرام مسلخی به عهده داشته است. پدران بهمن ماه سال گذشته اکران شد و علاوه بر جشنواره فجر، در فستیوال بین‌المللی گوا، جشنواره فیلم داکا (بنگلادش) و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سلیمانیه به نمایش در آمده است. علیرضا ثانی‌فر، هدایت‌هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، کیوان پرمر، مهدخت مولایی، نوید لایقی، سارینا ترقی، یوسف یزدانی، مرتضی خانجانی، شیدا مودب، سعید پورشعبانی، سعید باغبان و طالب عبداللهی بازیگران این فیلم هستند و در خلاصه آن نوشته شده: رویارویی ۲ نسل می‌تواند حادثه بیافریند؛ در پدران حادثه‌ای ۲ نسل را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد. پدران از ۲۸ شهریور به شکل آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

در خانه آخرین بازی الناز شاکردوست و شبنم مقدمی را مقایسه کنید

فیلم کوتاه نورا

نورا به کارگردانی محمدصفا صفری و با تهیه کنندگی کاظم دانشی از ۴ مهر به صورت آنلاین اکران شده است. فیلم داستان رزمنده‌ای است که تصور می‌شد شهید شده اما پس از مدت‌ها به خانه برمی‌گردد و دختر برای استقبال از پدرش آماده می‌شود اما همه چیز طبق برنامه دختر بچه پیش نمی‌رود.

علی بهمنش، ارغوان شعبانی، نگار پرچ، الناز حیدرزاده، حسام صفرزاده و ترمه موسوی از بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 891056
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    ممنونم ازشما