پرونده تمامی معارضان پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در میدان جی با توجه به تاکید شهردار تهران به پایان رسید تا اجرای آن با سرعت بیشتری انجام شود.

یادگار

به گزارش همشهری‌آنلاین، پیش از این سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به ۱۳ سال معطلی تکمیل پروژه بزرگراه یادگار امام گفته بود: با همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران می‌توان امیدوار بود، طی یک سال آینده شهروندان به طور کامل از این کلان‌پروژه بهره‌مند شوند. در این باره شهردار منطقه۹ از رفع تمامی معارضان پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در میدان جی با توجه به تاکید شهردار تهران، در راستای تسهیل در اجرای هر چه سریعتر عملیات عمرانی پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگارامام(ره) خبر داد.

سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ گفت: معارضان ملکی پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره)، حد فاصل خیابان شهید دستغیب تا میدان جی، با ۲۷پلاک ثبتی مشتمل بر ۸۴واحد مسکونی بود که در مدت ۴۰روز نسبت به آزادسازی این معبر اقدام شد.
وی افزود: املاک مذکور با اعتباری بالغ بر ۳۴۹میلیارد و ۱۹۳ میلیون تومان با اعمال ماده۹ تملک شد و با کارشناسی و تایید دادگستری و مالکین صورت گرفت و در رفع معارضین رضایت تمامی ساکنین حاصل شد.
شهردار منطقه۹ با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ دیگر معارضین این کلان پروژه شهری رفع شده اند، یادآور شد: در برنامه آتی ۱۳پلاک در ادامه مسیر واقع در بزرگراه فتح، ارداقی و بهاران از جمله معارضین پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگارامام(ره) هستند که با اعمال ماده ۹ تملک می شوند.
کد خبر 891421
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha