سودابه ضرغام نژاد به عنوان نخستین فرماندار زن کردستان منصوب شد. پیش از این، هیچ گاه یک بانو چنین پستی در استان کردستان نداشته است و از این پس، ضرغام نژاد به عنوان فرماندار شهرستان دهگلان فعالیت خود را آغاز می کند.

فرماندار دهگلان

به گزارش همشهری آنلاین، سودابه ضرغام نژاد پیشتر سمت معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار سنندج را به عهده داشته و اکنون خودش فرماندار یکی از شهرستان های استان کردستان محسوب می شود. او صبح شنبه (28 مهرماه) در مراسمی به عنوان فرماندار دهگلان و نخستین فرماندار زن کردستان معرفی شد.

ضرغام نژاد پیش از این به عنوان مدیرکل اداره کل امور بانوان استانداری کردستان مشغول به فعالیت بود. او در مراسم تودیع و معارفه گفت: «بی شک انتصاب یک زن به عنوان فرماندار زمینه ای برای حضور گسترده بانوان در عرصه‌های مختلف مدیریتی خواهد بود و امیدوارم خداوند توفیقی عنایت کند که خدشه‌ای به این اعتماد وارد نشود.»

سودابه ضرغام نژاد ادامه داد: «حس مسئولیت پذیری مرد و زن نمی‌شناسد و با تمان توان تلاش خواهم کرد که مسائل و مشکلات شهرستان دهگلان رفع شود، البته در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری مردم و مسئولان این شهرستان هستم.»

کد خبر 892104
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha