یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
۱ نفر

حسینی بین هواداران در موضع ضعف قرار داشت اما مدیران باشگاه به‌خاطر یک مصاحبه انتقادی، او را کنار گذاشتند تا ناگهان از فرش به عرش برسد و تبدیل به قهرمان شود!

حسینی استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ یکی از عجایب بازی استقلال و ذوب‌آهن این بود که ۲۴ساعت پیش از این مسابقه اعلام شد حسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها به‌دلیل انجام مصاحبه علیه مدیران باشگاه از تمرینات کنار گذاشته شده است. به این ترتیب حسینی در این بازی در فهرست قرار نگرفت و محمدرضا خالدآبادی به جای او به میدان رفت. خالدآبادی البته نمایش بحث‌برانگیزی داشت و تقریبا بدون هیچ مهاری، ۳گل دریافت کرد. از آن طرف حسینی هم که روی سکو و بین هواداران نشسته بود، مورد استقبال ویژه آنها قرار گرفت. مردمی که از دست احمد شهریاری و فرشید سمیعی حسابی خشمگین بودند، با حسینی سلفی ‌گرفتند و آخر بازی هم کاپیتان استقلال در قامت یک قهرمان مصاحبه کرد و گفت راه مرحوم ناصر حجازی را ادامه می‌دهد.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که حسینی این فصل برخلاف فصل گذشته از نظر فنی واقعا عملکرد خوبی نداشته است. او هنوز موفق به ثبت کلین‌شیت نشده، اشتباهش در دربی باعث پیروزی حریف دیرینه شد و حتی در آخرین بازی‌اش مقابل هوادار هم مرتکب یک پنالتی عجیب شد. همه اینها یعنی حسینی بین هواداران در موضع ضعف قرار داشت اما مدیران باشگاه به‌خاطر یک مصاحبه انتقادی، او را کنار گذاشتند تا ناگهان از فرش به عرش برسد و تبدیل به قهرمان شود! آنها که سر ماجرای جذب بی‌دلیل گلر بوسنیایی و پرداخت غرامت احتمالی به او مرتکب گاف بزرگی شده بودند، مصاحبه حسینی در این مورد را تاب نیاوردند و کاپیتان تیم‌شان را کنار گذاشتند. به همین سادگی استقلال، هم گلرش را مقابل ذوب‌آهن از دست داد و هم حسینی را تبدیل به ستاره محبوب هواداران کرد!

کد خبر 892329
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارتش سرخ IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 1
    ستاره محبوب خخخخخخخ نگو بابا، مرغ پخته هم خنده اش می‌گیره....
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    حسینی هنوزبهترینه