بازیگر فیلم سینمایی پیشمرگه گفت: برای بازی در فیلم ۹ ساعت زیر باران ایستادم، کاملا خیس شدم؛ کمی استراحت می‌کردم و بعد ادامه می‌دادم، هیچ چیزی باعث نشد که نتوانم به بازی خودم ادامه بدهم.

فیلم کوتاه

به گزارش همشهری آنلاین، آیسان روستایی بازیگر فیلم سینمایی پیشمرگه کار جدید علی غفاری که قرار است در چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور پیدا کند می‌گوید: برای بازی در فیلم سینمایی پیشمرگه آنقدر زیر باران بودم که تاکنون چنین تجربه‌ای نداشتم. ۹ ساعت زیر باران خیس شدم.

وی افزود: آنقدر زیر باران بودم که تمام بدنم خیس شده بود. با وجود سرمایی که بدنم داشت کمی استراحت می‌کردم و بعد به بازی خودم ادامه می‌دادم، اما هیچ چیزی باعث نشد که نتوانم به بازی خودم ادامه بدهم.

آیسان هفت ساله، بازی در سینمایی قصر را یکی از بهترین تجربه‌های بازیگری خود عنوان کرد و گفت: در این کار به خاطر این که به همراه بچه‌های دیگر باید نمایش اجرا می‌کردم برای من خیلی لذت‌بخش بود.

او می‌گوید: یکی از آرزوهایم این بود که بازیگر شوم و الان که بازیگر شده‌ام به جشنواره فیلم فجر فکر می‌کنم و به زودی به این جشنواره می‌روم تا به همه بگویم که هر آرزویی باید برآورده شود و من از برآورده شدن آرزوهایم خیلی خوشحالم.

«قدردان پدر و مادرم هستم که از من حمایت کردند تا به آرزوهایم برسم و من روزی که اولین جایزه‌ام را گرفتم آن را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم» روستایی که از چهار سالگی با آموزش در کلاس‌های بازیگری به سینما راه پیدا کرده می‌گوید: بدون آموزش نمی‌شود بازیگر خوبی شد. با آموزش است که بازیگر می‌تواند به بهترین شکل ممکن توانمندی‌های خود را نشان دهد

کد خبر 892385
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha