مدتی است فروش نان‌ سبزیجات و کنجدی در شهر تهران اجباری شده است و به همین دلیل سازمان تعزیرات ورود کرده است.

نان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اخیرا فروش نان اجباری باب شده است و برخی نانوایی‌ها مردم را ملزم می‌کنند که نان‌های با سبزیجات یا کنجدی و ... بخرند که تخلف است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

محمدعلی اسفنانی درباره ورود سازمان تعزیرات به افزایش قیمت نان در نانوایی‌های سطح شهر تهران بیان کرد: دریافت وجه اضافه بر تعرفه در هر صنفی تخلف است.

وی بیان کرد: اگر نانوایی‌ها نرخ‌های مصوب نان در تهران را رعایت نکنند و اقدام به فروش نان با قیمت‌های دلخواه کنند، سازمان تعزیرات ورود می‌کند و با نانوایی‌های متخلف برخورد خواهد کرد.

اسفنانی گفت: اخیرا هم فروش نان اجباری باب شده است و برخی نانوایی‌ها مردم را ملزم می‌کنند که نان‌های با سبزیجات یا کنجدی و ... بخرند که تخلف است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

کد خبر 892396

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    8 1
    یک فکری به حال صف های طولانی نانوایی ها بکنید هر افغانی ۵ الی ۷ نان میگیره موجب طولانی شدن صف میشود ضمن اینکه چرا اینها باید از نان یارانه ای استفاده کنند نان ارزان یارانه ای را میخورن بخاطر همین صف نانوایی ها طولانی شده چرا باید افغاتی ها مشکلاتشون با ما تقسیم کنند اگر مثل مردم کشورهای دیگر تشکل نداشتن یادی از مردم ایران در مشکلات تحریم نمی کردن این افغانی های بیگانه را اخراج کنید که مشکلات فراوان برای مردم ایجاد کردن
  • عسکر نورخواه IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    با سلام. نانوایی سنگکی بنشانی خاک سفید تهرانپارس خ زهدی ابتدای خ ۴۵متری شریعتی سنگک ساده را ده هزار تومان می فروشد. رسیدگی فرمائید.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اصلا از نظر بهداشتی درست نیست وباید کلا ممنوع شود. وهیچ توجیهی هم نیست
  • مهدی IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    آقای اسفنانی در جغرافیای ایران سنگک ارزان 10تومان است شما هم 10000تومان میخرید لطفا وقت خودتانرا برای مبارزه با گرانفروشان نان تلف نفرمایید دولت نمیتواند حریف نانوایان شوید راهی که شما میخواهید بروید نانوایان دارند برمیگردند.
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام نانوایی سنگگی درشهرری ...نان ۵ت نمیده اگربده خمیروبی کیفیت میده واگراعتراض هم بکنی میگه همین است نان ۱۰ت ببر تاباکیفیت وبرشته باشه بااتحادیه هم تماس گرفتم ولی نتیجه نداده
  • سعید IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    کرایه ها نانوایی ها بالاست اجاره دار رو صاحب مغازه مجبور به دزدی میکنه باید اگه اجاره دار دزدی نکنه در عرض 2ماه پول پیشش میپره کلا باید ساز کاری تعریف بشه که کرایه مغازه مقولانه باشه به دلال بازی در اخر در هر صنفی دلال وارد شد دزدی فراوان میشه
  • مهدی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    لطفاً به کرج هم نظارت کنید
  • عباس IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    اکثر نانوایی های پردیس نان کنجد اجباری است با هماهنگی فرمانداری من چندین بار مراجعه کردم خسته شدم عجب مملکتی است اینجا