سخنگوی شورای شهر به شبهات مربوط به رسیدن بار اتوبوس‌های شهرداری تهران به گمرک پاسخ داد و گفت که این اتوبوس‌ها در گمرک، به نام یک شرکت کارگزاری اما متعلق به شهرداری تهران هستند.

نادعلي

همشهری آنلاین: علیرضا نادعلی در پایان دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر گفت: تعدادی اتوبوس به گمرک رسیده و متعلق به شهرداری است. اما چون اتوبوس‌ها تحویل شرکت کارگزاری است که ذیل بانک شهر است، به اسم خود شهرداری نیست اما در واقع اتوبوس‌های متعلق به شهرداری است.

او اضافه کرد: همین امروز با مسئول روابط عمومی گمرک ایران و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری صحبت کردیم. دیروز در جلسه هم‌اندیشی که با اعضای شورای شهر داشتند، توضیحاتی ارائه و فیش انبار را نشان دادند.

به گفته نادعلی موضوع اصلی پروسه تایید شناسه گارانتی اتوبوس‌ها توسط وزارت صمت است. اگر این مرحله انجام شود، موضوع عملا به رسمیت شناخته می‌شود.

سخنگوی شورای شهر گفت: یک بار اتوبوس ۱۰۰ دستگاهی دیگر هم قرار است به این اتوبوس‌ها اضافه شود. موضوع گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی برای شورای اسلامی شهر تهران و برای خود شهرداری که خیلی برای این موضوع زحمت کشیده اهمیت زیادی دارد. حتی اگر این موضوع به دوره بعد از ما برسد و خیر آن را مردم در سطح شهر استفاده کنند، اولویت ما محسوب می‌شود.

اتوبوس‌های مستقر در گمرک متعلق به شهرداری است

کد خبر 892432
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha