سازمان هواشناسی کشور از رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک و کاهش دمای هوا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) در اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان‌های خراسان رضوی، زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات استان‌های هرمزگان و کرمان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه در اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، مناطقی از تهران، غرب سمنان، نیمه شمالی فارس و کرمان، بوشهر، یزد، اصفهان و خراسان جنوبی و پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

جمعه نیز در شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و بخش‌هایی از استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب و شرق و شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب غرب رگبار و رعد و برق و وزشی باد رخ می‌دهد.

امروز و فردا در نوار شرقی کشور، شرق سمنان، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز، پنجشنبه در بخش‌هایی از مرکز و جمعه در مناطقی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوا تا چهارشنبه در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

فردا خلیج فارس، دریای خزر و دریای عمان مواج است.

کد خبر 893023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha