رئیس جمهور در دفتر حماس در تهران در پاسخ به سوالی درباره حمله‌ی احتمالی اسرائیل به مواضع ایران تاکید کرد: هر حمله‌ای کند، پاسخ متناسب خودش را خواهد داشت.

پزشکیان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در حاشیه‌ی مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: متأسفانه در جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم حکومت‌ها و قدرت‌هایی وجود دارند و دم از حقوق بشر و قوانین بین‌المللی می‌زنند که اتفاقاً خودشان ناقضان تمام قوانین و حقوقی هستند و ادعا می‌کنند باید به این قواعد پایبند بود. با مردمی می‌جنگند و دولتی را پشتیبانی می‌کنند که مردم را از خانه‌های خود بیرون و آواره کرده در حالیکه به‌دنبال حق و سرزمین خودشان هستند.

وی افزود: کشورهای اروپایی و آمریکایی با تمام قوا اسرائیل را مسلح کردند و با کمال پررویی از هر جنایت ضدبشری دفاع می‌کنند. این وجدان‌های بیدار که دم از حقوق زنان و کودکان و حقوق انسانی می‌زنند، کجاست؟ این نشان می‌دهد که اینان دنبال زور و قلدری هستند. کسانی که دنبال به‌حق و عدالت‌اند به‌هیچ‌وجه در مقابل خواست آن‌ها ساکت نخواهند نشست.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: این جنگی نیست که با کشتن افراد پایان یابد، جنگی است که با استقرار عدالت تمام می‌شود و با در نظر گرفتن همه انسان‌ها امکان دارد تمام شود ولی با زور و حق‌کشی ممکن نیست.

پزشکیان هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره حمله‌ احتمالی اسرائیل به مواضع ایران نیز تصریح کرد: هر حمله‌ای کند، پاسخ متناسب خودش را خواهد داشت.

کد خبر 893104
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • اسلامی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    2 1
    باسلام. باید به زور گویی های صهیونیسم خاتمه داد ووارد عمل عین خود شان شد. بی نهایت حروم زاده هستن وجانی همیشه پشت سر رهبر عزیزمان هستیم وتابع ایشان
  • مجید IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    1 1
    آنهایی که در زمان جنگ صدام ملعون با ایران دم از عربیت میزدند اکنون کجایند که در برابر نسل کشی اعراب بدست آل یهود سکوت مرگبار گرفته اند .آنهایی که دم از دفاع از اهل تسنن میزدند وشیعه را عامل تفرقه و دشمنی با اهل سنت میدانستند اکنون کجایند تا کشتار جمعی زنان و کودکان اهل تسنن را بدست صهیونیستهای از خدا بیخبر ببینند و در لاک فراموشی و نابینایی خودشان را فرو برده اند ..اندکی غیرت لازم است تا بی غیرتان جهان اسلام بهوش بیایند .اما دریغ
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    0 1
    در صورت هرگونه خطا جبهه جولان باید باز شود
  • تکاور IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    0 2
    همه تحرکات امریکا برای ب فروش رساندن تجهیزات و سلاحهای کارخانه های اسحله سازی متعلق ب امریکاست.