پیشکسوت آبی‌ها در خصوص بازی دیشب گفت:‌ استقلال در کل به خصوص نیمه اول خیلی خوب بود اما النصر تیم کاملی است و چند بازیکن خارجی مطرح دارد و استقلال به تجربه این تیم باخت.

استقلال - ذوب‌آهن

به گزارش همشهری آنلاین منصور رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا در ارزیابی از عملکرد استقلال برابر تیم النصر اظهار کرد: نیمه اول خیلی خوب بودند و فکر نمی‌کردم این طوری بازی کنند. نیمه اول خیلی خوب جنگیدند اما نیمه دوم یک مقدار عقب کشیدند و بیشتر دفاعی بازی می‌کردند تا گل نخورند.

وی گفت: استقلال در کل به خصوص نیمه اول خیلی خوب بود اما النصر تیم کاملی است و چند بازیکن خارجی مطرح دارد و استقلال به تجربه این تیم باخت.

پیشکسوت استقلال همچنین درباره عملکرد حسینی در این دیدار اظهار کرد: حسینی دیشب خیلی خوب بازی کرد و کارش را به خوبی انجام داد. نیمه اول از نظر دفاعی عالی بازی کردیم اما در دفاع وسط هنور بازیکنان کند هستند و هماهنگ نیستند. مربی خارجی استقلال نیز بر این باور است که استقلال به مهاجم شش دانگ نیاز دارد و مهاجم گلزن و تمام کننده ندارد.

او درباره عملکرد سهراب بختیاری‌زاده در چند بازی اخیر اظهار کرد: سهراب برای استقلال که این همه هوادار دارد خیلی خوب است، باید تیم را هماهنگ کند و از نظر روانی با بازیکنان صحبت کند.

رشیدی در پاسخ به این پرسش که نظرتان درباره پیتسو موسیمانه چیست؟ تصریح کرد: هنوز عملکردش مشخص نیست. قبول دارم که فوتبال آفریقا به آن شکل پیشرفته نیست،. این که در چه تیم‌هایی کار کرده و بازدهی کارش به چه شکلی بوده، چیزی اعلام نکردند و مشخص نیست. البته تاکنون نیز نشنیده‌ام که یک مربی آفریقایی در تیم مطرحی کار کرده باشد.

پیشکسوت استقلال افزود: زمانی که امکانات نداریم از تیم‌ها توقع کار بزرگ داریم. ما نمی‌توانیم فوتبال خود را با تیم‌های عربستانی، قطری و اماراتی با این همه امکانات مقایسه کنیم. تیم‌های ایرانی کم‌کم به سمت پایین تنزل پیدا می‌کنند در حالی که تیم‌های عربی مسیر صعودی را طی می‌کنند. ما در حال درجا زدن هستیم و به جای پیشرفت، پسرفت داشتیم.

رشیدی در پایان گفت: وضعیت ورزشگاه آزادی را ببینید. یک سال است که می‌گویند مخروبه است و ۵۵ سال به این ورزشگاه دست نزدند. با چه چیزی می‌خواهند کار را درست کنند؟ باید امکانات باشد.

کد خبر 893445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • آبی آسمونی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    38 5
    نه که قبل از این پپ گواردیولا اینجا مربی بوده استقلال هر چی میخوره از امسال حسن روشن و شما پیش کسوت هاش هست ک فقط کارتون شده حاشیه ساختن واسه تیم مربی آفریقایی از نکونام ک ضعیف تر نیست که تیم نود دقیقه تو زمین سر در گم بازی میکنه
  • احمد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    18 3
    داشتن امکانات در ورزش بسیار خوب است که در کشورهایی با دلارهای فراوان نفتی وجود دارد اما نصف پیشرفت ورزش است .داشتن استعدادهای ورزشی و نوع ژنتیکی افراد آن کشور نیمه دیگر موفقیت ورزش است .
  • تاج قهرمان💙⭐️⭐️👑🤘 IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    6 4
    ترمیناتور ها کارشونو شروع کردن
  • اسماعیل IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    22 1
    شما بشین سرمربی و آقای حسن روشن هم بشه سرپرست اونموقع اسقلال جام جارو می کنه. در بدترین شرایط علی پروین پشت پرسپولیس در میاد ولی متاسفانه اهیچ کس در ستقلال بزرگی نمی کنه ديدگاه بیشتره پیشکسوتان بجز فریبا از لحاظ روان درمانی حسادت و فرومایگی است. فوتبال آفریقا مرده اش بهتر از فوتبال آسیاست.
    • عباس IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
      1 1
      آفرین حرف دل مارو زدی۰
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    7 10
    برای استقلال هیچ فرقی نمیکنه همزمان گواردیولا مورینیو و ده تا سرشناس ترین سرمربی ها را هم داشته باشه حریف سوت ها و پرچم های ناداوران سرخکی نخواهند بود واسلام نامه تمام.
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    6 9
    پدری که شماپیشکسوتاازاستقلال درآوردین ،دشمن درجه این بلاسراستقلال درنمیاره آقا بس کنید.دیگه چی ازجون استقلال میخواین بس کنیدبذاریدطرف سه تابازی انجام بده بعدقضاوتش کنید.همتون جزمحمدنوری وفرهادمجیدی دنبال منافع شخصیتون هستید
  • تام IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    4 2
    خب معلومه این واسه تیم های مطرح هست نه واسه کیسه.
  • محسن IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    4 1
    مطرح؟؟ ما کجای دنیای فوتبال قرار داریم؟ مگه فوتبال ما در دنیا مطرح هست؟
  • سلمان IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    5 0
    برید دفاع تون رو درست کنید بابا
  • بهروز IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    4 1
    فوتبال افریقا بهتره از ایرانه برو حقوق بازنشستگی بخور نظر نده
  • مهدی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    4 3
    یعنی استقلال یکی از غریبه می‌خوره ۱۰۰ تا از شما به ظاهر پیشکسوتان