کاملا روشن است که پیام عذرخواهی بیرانوند نه از ته دل بوده و نه سخنانش به دل مخاطبان نشسته است.

بیرانوند

به گزارش همشهری‌آنلاین، در روزهایی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام فوق‌العاده عجیب و بحث‌برانگیزی صادر می‌کند، پرونده علیرضا بیرانوند هم شامل یکی از همین احکام شد. خب البته با داستان معروف فسخ قرارداد او کاری نداریم، چون آن حکم حیرت‌آور را کمیته تعیین وضعیت صادر کرد. موضوع این مطلب مربوط به ادعای بعدی بیرو است در مورد اینکه برای فراهم‌کردن مقدمات جدایی‌اش از پرسپولیس، به هیأت‌مدیره این باشگاه رشوه یا به قول خودش «شیرینی» داده بود. کمیته انضباطی در حکمی بسیار سختگیرانه(!) این دروازه‌بان را یک جلسه محروم و البته اضافه کرد درصورتی که او از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی کند، همین یک جلسه هم به حالت تعلیق در خواهد آمد.

در همین راستا بیرانوند چند روز پیش یک مصاحبه با تم دلجویی انجام داد اما اثر خاصی نداشت و خودش هم آن را پس گرفت، اما در آستانه بازی امروز با آلومینیوم اراک، درنهایت سنگربان تیم ملی مجاب شد با اکراه معذرت‌خواهی کند: «برخی‌ها ماه‌هاست علیه من جو منفی راه انداخته‌اند. پس از بازی با فولاد هم از نتیجه به‌دست آمده بسیار ناراحت بودم و در آن شرایط حرف‌هایی زدم. اگر سخنان من باعث رنجش خاطر کسی شده، عذرخواهی می‌کنم. واقعیتش قصد توهین و اتهام‌زنی ‌نداشتم.» کاملا روشن است که بیرانوند از بیان این کلمات خوشحال نبوده. نه او از ته دل این حرف‌ها را زده و نه سخنانش به دل مخاطبان نشسته. همه اینها برای فرار از آن محرومیت کذایی بوده. پدید آوردن وضعی که همه از آن ناراضی باشند، شاهکار فدراسیون مهدی تاج است.

کد خبر 894512
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • علی از لاهیجان IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    5 2
    شما هم به جای مشمول نوشتید : شامل . این اشتباه را 99 درصد ایرانی ها مرتکب می شوند .
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    4 27
    قتل که نکرده معذرت خواهی کرده دیگه شما ول کن نیستید هر طور دیگه هم عذر خواهی می‌کرد یاز بهانه دیگر میارید ول کنید بزارید این پرونده تمام شه
  • هادی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    12 1
    این هم مثل ویلموث.تاج فقط اومده پولهای بیت المال رو هدر بده.همش دروغ میگن پیگیری میشه.دروغ.دروغ و باز هم دروغ
  • داریوش IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    17 0
    همون تهدید زنوزی کار خودش رو کرد !!! کجای کارید ؟؟؟؟ ببین چه ... تاج زده که همه جوری داره برای زنوزی می‌رقصه
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    10 3
    بالاخره یا رشوه داده یا نه. اگر داده حکم قضایی باید بگیره اگه نداده و تهمت زده بازم محکومه البته محکومیت قضایی نه محروم کنن و بعد با یک حرکت سیرک مانند تعلیق کنند
    • ایران ایرانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
      2 6
      تو کجای پیازی؟
  • طرفدار فوتبال IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    4 0
    اگرقراراست روشی که کمیته انضباطی ودست اندکاران فدراسیون فوتبال که در راس آن جناب تاج هست درپیش گرفته اند ادامه پیداکندقطعااوضاع کنونی فوتبال ازشراط کنونی بدتروافتضاع ترخواهدشدچراکه متاسفانه علیرغم میل باطینیم که دوست ندارم بیان کنم ولی فسادازسرگوش این فدراسیون میباردوعلتش راهم قطعاهمه میدانندشخص تاج است که بایداین صندلی رابه اهلش بسپاردتادیگراینقدرآبروی این فوتبال وفداراسیون بیشترازنرود.که کشورهای عرلی به تمسخرمیگویندبیائیدجمع شویم تایه ورزشگاهی برای ایران بزنیم.آری ایرانی که ۸درصدسرمایه کل جهان رادارد.وهزاران حرفهای دیگرکه نمیشودهمه آنها رابیان کرد.
  • مهدی DE ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    2 0
    باید از بیرانوند و مهدی تاج و فدراسیون به فیفا شکایت بشه.بخاطر رشوه دادنشم از طریق قوه قضاییه باید پیگیری بشه