مسئول پویش ایران همدل(حمایت از جبهه مقاومت) در استان ایلام از اهدای یک قطعه طلا به ارزش یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال به جبهه مقاومت توسط بانوی ایلامی خبر داد.

بانوی ایلامی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالحمید خدایاری در حاشیه آیین اهدای کمک‌های مردم استان به جبهه مقاومت در دفتر امام جمعه ایلام، اظهار کرد: تعدادی از بانوان استان در راستای مشارکت در پویش ایران همدل ویژه کمک به جبهه مقاومت و مظلومان غزه و لبنان اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: این بانوان چندین قطعه طلا را به جبهه مقاومت اهدا و از دیگر بانوان درخواست کردند که بنا بر توان خود در این عرصه حضور داشته باشند.

تصاویری از ۱۹ قطعه طلا و جواهر بانوی آبادانی برای اهدا به جبهه مقاومت

خدایاری ابراز کرد: در یک مورد از کمک‌های اهدایی، ۲ بانوی ایلامی ۲ قطعه طلا به ارزش یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال و ۱۸۰ میلیون ریال به جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و فلسطین و لبنان اهدا کردند.

مسئول پویش ایران همدل( حمایت از جبهه مقاومت) در استان ایلام گفت: کمک‌های بانوان استان ایلام به جبهه مقاومت ادامه دارد و تعدادی دیگر از بانوان استان نیز برای اهدای طلای خود اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هم استانی های عزیز ایلامی می‌توانند کمک‌های خود به جبهه مقاومت را به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تحویل دهند.

کد خبر 894775
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    0 0
    این همه ثروت داری خوب این مدت به هموطنان نیازمندت کمک می کردی