با گذشت ۴۸ ساعت از ناپدید شدن دختر نوجوانی در پایتخت، او در حالی پیدا شد که در یکی از شهرهای شمالی به کما رفته بود.

متهم

همشهری آنلانی؛ ‌حوادث: چند روز قبل مردی به نزد ماموران پلیس پایتخت رفت و خبر از ناپدید شدن دختر نوجوانش داد. وی می گفت که دخترش آزیتا، آخرین بار برای رفتن به کلاس زبان از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. پدر و مادر این دختر ۱۷ ساله، چند سال قبل از یکدیگر جدا شده و دختر نوجوان با مادرش زندگی می کرد. حالا اما ناپدید شدن او باعث نگرانی شدید پدر و مادرش شده بود.

تحقیقات زیر نظر قاضی حمیدرضا کیاستی بازپرس دادسرای جنایی تهران ادامه داشت تا اینکه ۴۸ ساعت پس از ناپدید شدن دختر نوجوان، ‌سرنخی از وی به دست آمد؛ ‌ آزیتا در یکی از بیمارستان های شمال کشور بستری بود و پس از مرخص شدن از بیمارستان از دام شومی گفت که در آن گرفتار شده بود.

دختر نوجوان توضیح داد: چند وقت قبل با پسری جوان به نام صادق در اینستاگرام آشنا شدم. او پیشنهاد داد تا همدیگر را ببینم و من نیز قبول کردم.

وی ادامه داد: با صادق در خیابانی واقع در غرب پایتخت قرار گذاشتم و وقتی رسید، سوار ماشینش شدم. او گفت می خواهد مرا به رستورانی در غرب تهران ببرد. در بین راه اما قهوه‌ای خرید که من پس از نوشیدن آن از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستانی در یکی از شهرهای شمالی بودم. آنجا بود که متوجه شدم ‌صادق بعد از بیهوش کردنم، مرا به شمال کشور برده، مورد آزار و اذیت قرار داده و همه پول و طلاهایم را نیز به سرقت برده و در خیابان‌ رهایم کرده است. من ۲ روز در کما بودم تا اینکه به زندگی برگشتم و با خانواده‌ام تماس گرفتم.

پس از اظهارات این دختر نوجوان، ماموران پسر جوان را بازداشت کردند. او اما خودش را بیگناه دانست و مدعی شد که هرگز شاکی را بیهوش نکرده و نمی‌داند که او چطور از شمال کشور سر درآورده اس.

تحقیقات در این پرونده به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد تا ابعاد پنهان ماجرا آشکار شود.

کد خبر 895137

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha