شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۶:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: اخبار مرتبط با رای مجلس به کابینه دهم مهمتربن تیتر‌های مطبوعات ایران در روز شنبه 14 شهریور را به خود اختصاص دادند.

کیهان با اشاره به سخنان رئیس جمهوری پس از رای مجلس به کابینه دهم تیتر زد: فصل جدید همکاری‌های دولت و مجلس آغاز شد.[گزارش کنفرانس خبری رییس‌جمهور و رییس مجلس]

کیهان با اشاره به رای اعتماد مجلس به 18 وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری تیتر زد: دولت دهم رسما آغاز به کار کرد.[آغاز کار دولت دهم با 3 صندلی خالی]

رسالت با اشاره به اظهارات علی لاریجانی در نشست مشترک با احمدی نژاد تیتر زد: مسوءلان در دفاع از منافع ملی و اسلام  یکصدا هستند.

ایران به اظهارات دبیر شورای عالی امنیت ملی اشاره کرد و تیتر زد: بسته پیشنهادی ایران در راه پایتخت‌های اروپایی.[بسته پیشنهادی ایران بزودی ارائه می‌شود]

جام جم مراسم اختتامیه طرح قرآنی 1443 را برای موضع عکس اول خود برگزید و با اشاره به اظهارات رئیس صدا و سیما تیتر زد: غلبه فضای حقیقی قرآنی بر فضاهای مجازی سست بنیاد.

همبستگی تیتر زد: رای اعتماد نمایندگان به 18 وزیر.

سیاست روز با اشاره به اظهارات احمدی نژاد در نشست مشترک خبری با لاریجانی تیتر زد: اگر مشکلی در بخش اقتصادی وجود داشت نمایندگان وزیر اقتصاد را نقد می‌کردند.

جهان صنعت به رای اعتماد مجلس به 18 نفر از 21 وزیر پیشنهادی اشاره کرد و تیتر زد: مصلحت اندیشی مجلس، رمز عبور کابینه.

آفتاب یزد با اشاره به اظهارات نائب رئیس مجلس تیتر زد: اگر توصیه رهبری نبود؛ 9 وزیر رای نمی‌آوردند.

اعتماد تیتر زد: واکنش اصلاح طلبان به اتهامات سردار جعفری.

صبح اقتصاد با اشاره به اینکه 3 نفر از وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری موفق به کسب رای اعتماد نشدند، تیتر زد: رای اعتماد مجلس به کابینه دهم.

عصر اقتصاد تیتر زد: صادرات کشور کاهش یافت.

ایران ورزشی به نقل از آندو تیموریان تیتر زد: می‌خواهم از این جهنم فرار کنم.

کد خبر 89546

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز