نماینده رد صلاحیت شده مجلس از حوزه اسلام آباد غرب می‌گوید جنگ سوریه جنگ مردم ایران نیست.

فلاحت پیشه

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان نوشت: حشمت فلاحت‌پیشه در شبکه ایکس نوشت: در پاسخ به ارگان‌های کاسبان جنگ و تحریم که می‌گویند به خاطر ناآرامی آشام، مذاکره را تعطیل کنید! جنگ سوریه جنگ مردم ایران نیست. دولت هنوز تکلیف میلیاردها دلار هزینه جنگ قبل را روشن نکرده، نباید جان و مال ایرانیان را در کمین تازه بیندازد.

وی که در دوران کلاهبرداری برجامی آمریکا، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و از سینه چاکان برجام بود، پیش از این اظهار کرده بود: امیدوارم در سفر آقای رئیسی به دمشق تکلیف بدهی تقریبی ۳۰ میلیارد دلاری سوریه به ایران مشخص شود. ایران در طول جنگ سوریه تا سال ۱۳۹۵ کمک‌های زیادی به این کشور کرد که تا ۱۵ میلیارد دلار برآورد شده است. بخشی از این کمک‌ها بعد از جنگ و کارهای فنی و مهندسی و صادرات انرژی بود که ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار برآورد شده است، اما آمار شفافی از میزان هزینه‌ ایران در سوریه اعلام نمی‌شود.

وی قبل از آن هم در سال ۱۳۹۹ ادعا کرد: ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید این پول را از سوریه پس بگیریم. پول این ملت آنجا هزینه شده است.
ادبیات «جنگ سوریه، جنگ مردم ایران نیست»، دقیقاً ادبیات ترویجی موساد و سیا، ‌ام‌آی‌سیکس از طریق پادوهای سیاسی و رسانه‌ای خود است. آنها مشابه همین ادبیات را در کشورهای دیگر منطقه و برای تجزیه جبهه مقاومت و قلع و قمع راحت‌تر کشورها ترویج می‌کنند و این در حالی است که آمریکا و اسرائیل در اقدامات جنایتکارانه خود در منطقه رفتار جمعیتی کفتارها را دارند.

نماینده رد صلاحیت شده مجلس خود را به نفهمیدن زده وگرنه باید به یاد می‌آورد که تروریست‌های وحشی داعش که تا پشت مرزهای ایران در کردستان عراق پیش آمده بودند، هدف اصلی جنایات خود را ایران می‌دانستند و اگر سوریه و عراق در برابر اشرار تروریست نمی‌ایستادند، ملت ایران باید متحمل خسارت‌های جبران‌ناپذیر امنیتی و اقتصادی در داخل سرزمین خود می‌شدند. آقای فلاحت‌پیشه ترجیح می‌دهد خود را به کبک بودن بزند وگرنه حتماً خبر دارد که تروریست‌ها داعش چگونه به مجلس حمله کردند و گروهی از مردم عادی را به خاک و خون کشیدند و دیگر تروریست‌های اجاره‌ای تکفیری، چگونه به قتل‌عام مردم در شاهچراغ شیراز و گلزار شهدای کرمان و برخی مناطق مرزی سیستان و بلوچستان پرداختند.

از سوی دیگر باید تذکر مهم شهید سلیمانی را یادآور شد که از طریق شهید امیرعبداللهیان به تیم مذاکره‌کننده منتقل شده بود. ده سال قبل (۲۴ دی۱۳۹۳) در حالی که آقای ظریف سرگرم قدم زدن با جان کری و نمایش صمیمیت و نزدیکی بود، طرف آمریکایی داشت فتنه داعش را در عراق و سوریه بالا می‌آورد و این نگران‌کننده بود. همین دغدغه، موجب انتقال پیام مهمی از شهید سلیمانی به آقای ظریف شد.

شهید امیرعبداللهیان بعدها روایت کرد: «سردار سلیمانی به من زنگ زدند. شب قبل از آن تصاویری از قدم زدن آقای ظریف با جان کری منتشر شده بود. سردار با کنایه و خنده‌ای به من گفت دارید با آمریکایی‌ها قدم می‌زنید؟! سپس گفتند این پیامی را که می‌خواهم بگویم، به آقای ظریف برسانید.

گفتند ما اسناد دقیقی به‌دست آوردیم مبنی بر اینکه در جریان سقوط موصل، چند هواپیمای غول پیکر آمریکایی در فرودگاه موصل به زمین نشسته و ژنرال‌های آمریکایی پیاده می‌شوند و فرماندهان داعش، روی فرش قرمز به استقبال آنها می‌روند. آنها به مدت ۵ ساعت در سالن vip فرودگاه موصل مذاکره می‌کنند. جزئیات این مذاکره و فایل آن در اختیار سردار سلیمانی بود. در تمام این ۵ ساعت هم، سلاح‌ها و تجهیزات پیشرفته آمریکایی از هواپیماها پیاده می‌شد و در اختیار نیروهای داعش قرار می‌گرفت. تمام تصاویر و نوع سلاح‌ها در این اسناد مشخص بود. سردار سلیمانی می‌خواستند با این اسناد به ما بگویند این دشمنی که در حال مذاکره با شماست، قابل اعتماد نیست و بدانید در آن روی سکه، این کارها را می‌کند».

نکته سوم، بازنشر بلافاصله این نماینده سابق مجلس از سوی رسانه‌های معاند است که رنگ و بوی تأمین خوراک برای آن رسانه‌ها را می‌دهد. کیهان پیش از این هم از نامبرده پرسیده که چرا عوامانه و غیرکارشناسانه سخن می‌گوید؟ این ادعا که «۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم»! از کجا آمده است؟! ادعای ایشان در حالی است که حتی شبکه دولتی انگلیس خبیث در دروغ‌پردازی خود ادعا کرده بود «ایران در ۷ سال حضور در جنگ سوریه، ۶ میلیارد دلار هزینه کرد» و آمریکا که در این موارد به اغراق‌گویی شهرت دارد، مدعی شده بود که ایران ۱۶ میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده است! یعنی آمریکا ادعا می‌کند در کل منطقه ۱۶ میلیارد دلار هزینه کرده‌ایم (البته به دروغ) و حتی نه اینکه این ۱۶میلیارد دلار را به این یا آن کشور یا این و آن گروه مقاومت داده باشیم. حالا آقای فلاحت‌پیشه پرسید رقم ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار را از کجا آورده که روی دست آمریکا بلند شده است؟ از سوی دیگر، بالاخره ۲۰ میلیارد دلار یا
۳۰ میلیارد دلار؟! یعنی او حتی فرق و فاصله گزاف میان ۲۰ و ۳۰ میلیارد دلار را نمی‌داند؟! 

نکته چهارم؛ آمریکا و اسرائیل و غرب، گروه‌های تکفیری از جمله داعش را ابتدا در عراق و سوریه رشد دادند و سپس آن را به مانند یک سرطان به مرزهای ایران و عمق خاک سوریه سرایت دادند. درواقع ائتلاف اشرار، یک بار ۳۷ سال پیش، صدام را برای حمله به ایران تحریک و حمایت کردند و نوبت دوم، مأموریت صدام را به‌عهده داعش گذاشتند. هدف اول، ایران بود. خسارات جنگ تحمیلی صدام در داخل مرزهای ایران که بیش از ۲۰۰ هزار شهید برجای گذاشت تا هزار میلیارد دلار برآورد شده است و پادوهای آمریکا و اسرائیل با گفتن این که جنگ سوریه و عراق و لبنان به ایران چه کار دارد، در واقع نسخه کشاندن جنگ به داخل کشور در اثر نکوبیدن مزدوران آمریکا و اسرائیل را می‌پیچند.

نهایتاً این که آیا نهادهای اطلاعاتی و قضائی باید پیگیری کنند که چرا بهنگام اوج‌گیری تحرکات گروهک‌های نیابتی مزدور آمریکا و اسرائیل در کشورهای متحد ایران (برای تنفس دادن به رژیم فرسوده صهیونیستی) برخی عناصر سیاسی بدسابقه بلافاصله به جای هشدار درباره عملیات فریب مذاکره و غافل نشدن از تصاعد تهدیدهای امنیتی، ادعا می‌کنند این جنگ هیچ ربطی به ایران ندارد؟! و حال آن که کشورهای عضو جبهه مقاومت به خاطر پشتیبانی از ملت ایران هزینه می‌پردازند و در آنجا هم مورد سرزنش مزدوران غرب هستند.
 

کد خبر 905109
منبع: کیهان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 62
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 59
  • احمد IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    86 51
    حرف درستی زد اونها که از طالبان بدتر نیستند که الان برادر شما شدند
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      18 9
      خدا تو قرآن گفته بدترن.شما حرف دیگه ای داری؟ فقط یه نمونه اش :اهل کتاب را به دوستی نگیرید.
    • حسن IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      45 33
      متاسفانه این نفهم رئیس کمیسیون امنیت ملی بوده. انقد نمی فهمه که اگر اسقاتیل سوریه و عراق را تصرف کنه هدف بعدی او ایران هست. آیا اونجا هزینه بدیم و بجنگیم بهتره یا اینجا در کشور خودمون. متاسفانه جو عمومی بخشی از مردم که یا نا اگاه هستن و تحت تاثیر تبلیغات دشمن یا دلبسته به آنها
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      22 21
      این شخص رفتار مشکوک دارد
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      23 20
      این جماعت اصلاح طلب به نام ملت حرف میزنند اما جیره خوار آمریکا و صهیونیسم هستند .هر نادانی میفهد اگر دمشق سقوط کند بعدش نوبت بغداد و تهران است این جماعت اصلاح طلب این را میدانند اما چون با ملت ایران دشمن هستند به نام ملت میخواهند خون ملت ایران را بریزند.شعارهای قشنگی میدهند امثال فلاحت پیشه تشنه ی ریختن خون ایرانیان هستند و گرنه همچین حرف های کودکانه و احمقانه ای نمی زد
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    95 48
    مطمن باشید مردم ایران دیگه تاب وتحمل گرانی بیش از این را ندارند مردم ایران مخارج کشورهای سوریه یمن عراق فلسطین لبنان وغیره را میدهند بدبخت اینه که ما دفاع میکنیم خود مردم همین کشورها مخالف حضور ما وموافق دشمنان ما هستند این درد داره خیلی خیلی ...
    • US ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      51 26
      شما اگر میتوانید اون چهار تا تروریست های سیستان و بلوچستان از از بین ببرید
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      24 27
      مردم ایران دارن طلاهای خودشون رو میدن به تو چه ؟؟ اگر خرج کنسرت میشد تو خوشحال میشدی
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      27 10
      اگر این تروریست ها بعد از تصرف سوریه و عراق به ایران برسند امنیت کشور و بعد از آن همه چیز از جمله اقتصاد را از دست خواهیم داد . در آن موقع مساله این نخواهد بود که تورم بالاست . بلکه قحطی بوجود می آید . مهمترین نیاز هر کشوری امنیت است .
    • نصرالله پورعابدی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      10 8
      مشکوک میزنه خفه...‌
  • sirous IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    66 39
    من کاری به حق وناحق حرف زدن فلاحت پیشه ندارم حق مردم ایران که اونجا تضییع شده چی میشه؟
  • محمود خانلاری IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    52 82
    هرکس چنین اراجیفی را اعلام می کند یا مزدور است یا نفهم تمام
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      78 55
      هم فهیم است هم وطن دوست
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    84 32
    سلام به نظر نویسنده این خبر بسیار تفکر بسته و فاشیستی نسبت به موضوع دارند از اینکه ایران در سوریه هزینه کرده ولو 1 دلار شکی نداریم همین 1 دلار باید در سرزمین ایران خرج شود تقریبا 2 دهه برای سوریه هزینه میکنیم خب که چه بشود منت مبارزه با داعش را به سر مردم مظلوم ایران نگذارید برای سوریه هزینه شد سوری ها هم جنگیدن ....دوست گرامی نمیدونم چندسالته و چی میدونی از دوران جنگ و بعد جنگ .....بماند....د آخر اینکه سوریه با داعش مبارزه نکرد پول ایران مبارزه کرد و بدانید سوریه هم نبود داعش وجود نمیکرد وارد ایران بشود ما ایرانیها امتحان خودمون رو در دفاع از خاک وناموس پس دادیم داستان خرمشهر که یادتونه .....پس اگر قلم دستمونه و امکان نوشتن واطلاع رسانی داریم انصاف و اخلاق داشته باشیم و واقعیتها را به مردم بگیم
    • رضا IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      25 10
      درود به شرفت که حرف حق رو زدی .
    • بهروز IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      15 25
      در جنگ حضور داشتم و دوره جنگ با عراق رو هم دیده ام. قصه پشت پرده جنگ ایران و عراق هم همین بود: تجزیه تمام کشور های منطقه. از اول انقلاب و از زمان بازرگان، در ایران ما، گروهی در حال همکاری با زایونیسم جهانی بودند و برای تجزیه ایران تلاش میکردند و الآن هم هستند و تلاش میکنند. ایشون یا جزو گروه تبهکاران سیه روی ایران تشریف دارند یا از همه جا بیخبر تشریف دارند. فرمایشات ایشون فقط برای تحریک مردم و ایجاد اعتراض در اون ها است. این"آقا" را سال ها است که میشناسیم. فقط توی گوگل "نقشه خاور میانه بزرگ" رو که یک ژنرال اسرائیلی، شصت سال قبل طراحی کرده نگاه کن. ذره ای وطن پرست باش. برای وطنت احترام قائل باش...
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    55 72
    با فلسطین کار نداشته باش ، بی خیال لبنان ، ما را چکار با سوریه. دوست دارم یکی از این حضرات واقعا نفهم گیر یکی از این داعشی های صهیونیست تروریست بیفته ببینه کجای کاره!! نفهمی هم ی حدی داره بخدا
    • رضا IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      18 20
      حضور ایران و هزینه کرد ما در سوریه برای صرفا دفاع از سوریه، مردم و بشار اسد نیست گرچه اونها هم از حضور ایران منتفع میشن بنابه ضرب المثل چونکه صد آمد نود هم پیش ماست لیکن سوریه سنگر وخط مقدم حفظ امنیت ایران است و ما جنگ را برای حفظ امنیت خودمان در دوردست با هزینه مالی کمتر خسارت نیروی انسانی کمتر مدیریت میکنیم اگر جنگ به مرزهای ما برسه داخل مرز هم خواهد شد و با مصیب ، هزینه ،خسارت بیشتر مادی و نیروی انسانی تازه معلوم نیست کاملا موفق بشیم دشمنی که چند هزار کیلومتر موفق شده از لبنان تا سوریه و عراق خودشو به مرزهای مارسونده حالا ما بتونیم براحتی با آنها آنهم باید با صد درصد نیروی ایرانی هزینه مالی کامل خودمان با آنها مقابله بکنیم و الان اگر اسرائیل مجبور است از فاصله 1500 کیلومتری مرزهای غربی مارا با کلی زحمت تازه اگر از کمند پدافندهای ما عبور را هدف قرار دهد لذا با عقب نشینی ایران از سرزمین سوریه و با تصرف دشمن و استقرار در سوریه و عراق آنوقت از فاصله صفر مرزی ایران هواپیما موشک و توپخانه آنها دمار از روزگار مادر خواهند آوردلذا هی نگین چرا سرمایه ایران در سوریه وکجاها داره هزینه میشه
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      17 11
      از داعش یه لولو درست کردید برای ترسوندن ما مردم
  • رضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    52 43
    همین فرد رهبری تیم تروریسی غرب کشور به عهده خواهد گرفت وقتی داعش به نزدیکی ایران برسه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    47 42
    اتفاقا این جنگ بسیارمهم ومربوط به اول ومهمترایران وسپس منطقه ما میباشدفقط مزدوران ودشمنان ایران این سخنان ساخت صهیون وخواست امریکارا تکرارمیکنندوتوجیه هم میکنندمتاسفانه ،دشمن باانواع حیله وترفندوفریب ومزدوران داخلی وخارجی این کارتکراری وشکست خورده رادنبال میکند،البته دشمنان سیلی خوروده ازملت امام حسین ع به خوبی میداندکه ایران وجبهه مقاومت خیلی مقتدروباعظمت ترازاین حرفهای دشمنان میباشدوبه وقت ریشه مزدوران راخواهدسوزاند،انشاالله
  • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    52 18
    شما خبرنگارید یا سیاستمدار ؟ اون بنده خدا یک جمله چند کلمه ای گفته ، شما کتاب مینویسید؟ خرتوخر که میگن اینه . ایران هنوز میگه همسایه سوریه ، میترسه بگه ترکیه .
  • کریم IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    38 42
    مزدور و نفهم در زمان قاجار هم وقتی انگلیسی ها بمبئی و دهلی رو داشتن میگرفتم امثال این میگفتن نه بمبئی و نه دهلی جانم فدای قاجار،بعد ها همه دیدن انگلیس با استقرار در هند با ایران چه کرد و کدوم کشور رو سپر بلای مستعمره تازه خودش که هند بود برای ۱۰۰ سال کرد،۳۰۰ سال دفاعی بسه باس هجومی باشیم
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    39 41
    شجاعترین و دل پاک ترین انسان های عالم ، بچه های شیعه هستند ،حزب الله ، انصارالله و سپاهیان و ارتشیان و بسیجیان ایران ...بیخود نیست که بشار اسد فقط داره التماس ایران رو میکنه که نیرو بفرسته ... تمام ناتو از پس بچه های شیعه بر نمیان به اذن الله ، ید الله فوق ایدیهم
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    55 37
    نظرسنجی کنید.همه باایشون موافقند۸۰درصد
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      25 19
      درصد دادنت مثل امار دادن این اقا نیست ؟
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      22 25
      اکثرهم لایعقلون . اکثرهم لایدرکون
  • ناشناس IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    40 29
    حرفاش کاملا درسته ...
  • کاظم صفایی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    46 44
    سلام جناب فلاحت پیشه تو که از خدا نمی ترسی و خدایت دولتهای غربی اند و دوست داری نوکری غرب را بکنی بسم الله تشریف ببر غرب و اصطبل خوک تمیز کن !!!!
  • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    25 7
    دعوا نکنید .آنجه باید بشود میشود .
  • ناشناس IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    33 14
    با کیهان موافقم اما کیهان جان مشکلات اقتصادی و نابسامانی توسعه ایران را کی میخاد خوب کنه و درستش کنه ؟ سوریه یا فلسطین یا لبنان ؟ تا کی این نزاع بین اعراب و اسرائیل دست از سر مردم ایران بر می دارد ؟ و ایران تا کی باید توی لبنان و سوریه هزینه بکنه ؟ شما چه جوابی به خانواده هایی دارید که به فکر آینده فرزندانشون در خاک ایران هستند و نمیخان بچه هاشون آواره مهاجرت شوند ؟
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    25 36
    جناب فلاحت پیشه ای کاش یه زره مغز داشتی .تو خوب میدانی مدتی اشتباهی ریئس امنیت مجلس بودی ولی فهمیدن لایق نیستی ورت داشتن .الان هم خوبه بدانی تو و امثال تو در جمهوری اسلامی در سرزمین شیر مردان ایران جایگاهی نداری و نخواهی داشت .تو نسبت به این مسائل جاهلی علم نداری به نظرم خفه خون بگیری بهتره
  • نادیا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    31 23
    وقتی تروریست ها از روی سوریه و عراق رد شدند، در خونه شما هم در می زنند آقای رستگاری پیش از این.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    17 23
    از یکی از این حالت ها خارج نیست: یا منافق یا مزدور یا جاسوس یا نفوذی یا دست نشانده و یا احمق. فلاحت پیشه تو کدومی؟
    • رضا IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
      9 5
      برو قرآن بخون وای بر عیب جوی طعنه زننده .خدا داره میگه .حالا خود دانی که چجور جواب خدا رو بدی
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    15 20
    فلاحت پیشه تو یا صهیونیستی و یا در خوشبینانه ترین حالت ناخواسته هوادار صهیونیستایی.وگرنه به لطف این فتنه آخرزمانی ما کم صهیونیست ایرانی ندیدم
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    9 19
    از صهیونیست ها حقوق میگیری یا نوکر باباشونی که اینجوری طبق میلشون حرف میزنی و فتنه راه میندازی ؟ یا شایدم بهت قول دادن بعد از مسلط شدن بر ایران تو رو بکنن نخست وزیری چیزی به خیال خامتون؟
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    12 19
    نوکر صهیونیست هایی یا کمپ آلبانی؟که اینجور طبق میل این وطن فروشا حرف میزنی
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    15 15
    امیدوارم خدا از هیچ خائن و وطن فروش و مزدور و دورو و جاسوس و دست نشانده ای نگذره و به زودی زود سزاشون رو بده .اگر هدایت میشید خدا هدایتتون کنه و اگر نه خدا نابودتون کنه که ما هم دشمن خارجی باید بکشیم از منافین داخلی.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    15 17
    امیدوارم خودت دست همین تکفیری ها بیفتی اونوقت ببینم بازم همینطوری نطق میکنی؟
  • حسن IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    5 11
    آنهایی که به طرفداری از این شخص نظر داده اند ظاهرا چیزی به عنوان منافع ملی و بازیگری یک کشور تاثیر گزار در محیط پیرامونی را نمی فهمند.چگونه است وقتی ملیون ها ایرانی میلیارد ها دلار را در ترکیه تروریست پرور به فنا می دهند صدایشان در نمی آید ولی هزینه کردن این چنینی را ضرر میپندارند.آیا خجالت نمی کشندکه آنچه در دست دولت است تقریبا مجانی مثل قیمت بنزین به مردم داده می شود که موجب حیف و میل شده.حکومت دیگر باید چه کند که آنها راضی شوند.طرفداران حرف این شخص مشتی نادان و یا خائن به منافع ملی هشتند.
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    5 8
    چطور به کشورهای غربی ربط دارد در خاورمیانه چه میگذرد و به جاسوسی گسترده دست می زنند اما به ایران که در متن خاورمیانه و اوج حوادث، جنگ ها و اسیب ها و فشارهاست ربطی ندارد؟ اگر بعد از فلسطین. لبنان. سوریه و عراق نوبت ایران باشد چه خواهد شد؟ و غیر از این از ظواهر جنگ یعنی این مبازران دارند با این کارها نتانیاهو را به پادشاهی خاورمیانه می رسانند نه مبارزه با شرک شیعی و نه حکومت اهل سنت هیچ کدام اهمیتی ندارد و این سادگی در قضاوت و جهالت در سیاست است و از روی تعصبات بیهوده!
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    8 7
    نظر دادن یعنی مزدور خطابت میکنند نظری نداریم
  • الله یارعامری IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    2 6
    نظرم اینست که مادردعواهاپیشتازیم واول شروع میکنیم وگرنه کسی جزصدام به ماحمله نکرده ولی افتخارمیکنم که باداعش جنگیذیم چون وظیفه همگان بودبااینهابجنگند
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    14 3
    این تفکر که آمریکا رو مولد داعش بدونی ، یک تفکر غلط و مغرضانه است یعنی یا از روی ساده لوحی یا از رو قصد و غرضه. علت به وجود آمدن داعش و امثال داعش ، جاهلیت و افراطی گری است. زندگی نامه ابومصعب زرقاوی(بنیان گذار داعش) رو بخونید متوجه میشوید چطور غرب ستیزی افراطی و فاشیست مذهبی داعش رو تشکیل داد . اتفاقات سوریه هم ریشه در سرکوب خشن معترضان سوریه توسط حکومت اسد داره ، در واقع حکومت بشار اسد جایی واسه مذاکره نذاشت .
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    5 7
    اسم فلاحت پشیه رو باید به خاطر بسپاریم تا دیگه چنین کسی رو به هیچ سمتی در کشور راه ندهیم.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    9 2
    اینطوری انگ و تهمت نزنید، هر کسی نظری داره و عده‌ای طرفدار، شما چطور؟ هر کس هر کاری کنه به خودش میکنه، خوب و بد، زشت و زیبا، پاداش و تاوان در همین دنیا تصفیه میشه بعد میری اون دنیا به حسابت میرسن.
  • ناشناس IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    4 5
    فلاحت.پیشه.دلش.برای.جان.مال.مردم.نسوخته
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    4 7
    مرد درست میگه! چیییییه؟ هی موساد موساد، ولمون کنید بابا خود موساد نمیدونه اینقدر بزرگ و مهمه که شما مدرک قلابی ها را میدونید، ای بابا ....
  • مجید IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    3 6
    این جناب فلاحت پیشه کاملا مشکوک عمل میکنه. ایشون مدتها مقاله نویس روزنامه های اصولگرا بوده؛ بعد از اون نماینده مجلس و حتی رئیس کمیسیون امنیت ملی بوده و اخیرا مواضعش 180 درجه تغییر کرده و حتی حرفهای ساختارشکنانه میزنه. البته بزرگراه پیوستن به جبهه استکبار همین هست که ایشون الان داره تخته گاز توش حرکت میکنه. سفرتون بخیر نباشه برادر.
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    7 4
    در روايات شيعي هم آمده است خود را از جنگ شام در امان بداريد .
  • داود IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    7 2
    مردم بزرگوار ایران، با این دیدگاه خیالتان را راحت کنم ، چطور هر اتفاقی در کشورهای توسعه نیافته و یاجهان سوم می افتدمی گویند دست خارجی در جریانه ، این واقعیت دارد ، و ما از این نکته غافل هستیم و مو را در چشم دیگران می بینیم ولی چوب را در چشم خودمان نمی بینیم ، ما هم کشور توسعه نیافته وجهان سومی هستیم بیگانکان مخصوصا روسیه ما را در سلطه گرفته واز سرمایهای مالی وجانی برای پیش برد اهداف خودش ، که آن هم تضعیف غرب می باشد بهره برداری می کند و...
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    3 6
    نه خیر اتفاقا ،این جنگ ها منظورتضعیف ایران وروسیه وعراق است.
  • ارش IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    3 8
    جناب‌فلاحت‌پیشه‌ هدف‌نهایی‌تروریست‌ها ایجاد‌ناامنی‌درایران‌است
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    3 6
    سلام و عرض ادب بحضورملت غیور ایران اسلامی حیف اون پستی که آقای فلاحت پیشه داشته اگردرسوریه عراق لبنان الان مبارزه نکنی فردا باید داخل ایران مبارزه کنیدپس. بگذارید جنگ خارج از ایران باشد تمام بالای ایران نه سوریه نه عراق ملت غیور ایران اسلامی هوشیارباشید
  • حسین IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    11 4
    سوال اینه تا کی تا کی باید از سوریه لبنان عراق یمن افغانستان باید مردم ایران دفاع کنن تا کی باید گرونی تورم تحریم بیکاری رو مردم تحمل کنن تا کی باید منابع وثروت ایران در سوریه لبنان یمن عراق افغانستان خرج بشه تا کی باید تو ترس اینکه این کشورها نتونن سرپا باشن زندگی کنیم تا کی باید جوونامون و آینده جوونامون تو این کشورها خرج بشه که دشمن به مرزهامون نرسه تاکی باید به خودمون بگیم اگه تو اون کشورها نجنگیم و وخرج نکنیم کشورمون مثل اون کشورها میشه تا کی میخواین به مردم بگین شما نمیتونید از کشور دفاع کنید وباید مالیات ومنابع وثروت کشورو به یه عده بدیم در خارج از کشور که اونها جنگ کنن و نیرو بفرستیم به خارج مقاومت کنن چون در کشور ومرزهای خودشون نمیتونن مقاومت کنن تا کی باید بدون هیچ سوال جوابی همینطور ادامه بدیم شایدم در آخر به جای آمریکا و اسراییل و انگلیس عراق و افغانستان به کشورمون حمله کنن
  • فرزند شهید IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    10 4
    کاملا درست است این حرف همه ایران است مردم ایران در داخل ایران در حال جنگ اقتصادی وبه نان شب محتاج هستند اگر خیلی زرنگ هستید به مردم خودتان فکر کنید وگرانی را مهار کنید تا ملت هم اگر اتفاقی افتاد پشت تان باشند
  • مهدی م IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۱
    8 5
    ای ول خدا خیرت بده.. تا قبل از قانون حجاب حاضر بودم به سوریه برم ولی فهمیدم جنگ ایران نیست. دمت گرم آقای فلاحت پیشه
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۲
    1 0
    اخه ادم اینقدر حقیر
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۲
    0 0
    سینه چاک برجام ننویسید بهتر است.
  • رضا IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۲
    0 1
    نظرات کامل خوندم خیلی ابتدایی و عوام پسندهست. چطور میشه درباره چنین سیاستی اینطور سطحی فکر کرد...
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۲
    1 0
    من اینجا 4 تا کامنت گذاشتم و درباره این توییت آقای فلاحت پیشه عبارت هایی به کار بردم که ناجوانمردانه و تند بود.کامنت هام که خودم نمیتونم پاک کنم ولی واقعا معذرت میخوام.یه لحظه عصبانی شدم از این حرف ایشون و بد برخورد کردم .معذرت میخوام. جدا معذرت میخوام...دیگه عبارتهایی مثل صهیونسیت و نفوذی واقعا منصفانه نیست معذرت میخوام جدا.